zexs Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Skal snart til USA og lurer på å kjøpe ny mobil der. Er det noen som vet om en enkel oppskrift for å få Norsk tastatur og menyer på N82?? Må vel vel ha ny firmware.. N95 8gb er også aktuell, og til den finnes det oppskrift for å få "Norsk" telefon.. Lenke til kommentar
thrill Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 USA har jo et 3G nett som kjører på en annen frekvens. Kjøper du en amerikansk modell får du ikke benyttet 3G i Norge. Nå er vel ikke N82 laget i en modell for det amerikanske markedet uansett så.... er den virkelig så mye billigere der? Lenke til kommentar
zexs Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Det er jo en haug med folk her på forumet som har kjøpt n95 i usa, ikke hørt noe om at 3g er forskjellig. Noen som vet? Og ja den er billig, halv pris ca! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg har også tidligere sett modeller med andre bånd til 3g enn i Norge. Men når jeg ser på nokias amerikanske sider sier spesifikasjonene på n82 at den kjører wcdma på 2100mhz, noe som er det samme som vi bruker i Norge... Er det ikke? Og forresten, jeg har sett hvordan man kan forandre språk på den, det burde ikke by på noe problem. (Skal selv til USA om litt og vurderer å kjøpe telefon. Vurderer både for meg selv, for min søster (som skal være med) og evt. bare for å selge (iphone). Vanskelige greier Endret 12. februar 2008 av bufodill Lenke til kommentar
zexs Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som har kjøpt n82 fra statene som kan gi noe input her??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå