Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Pause fra et samliv - Diskusjon !

Anbefalte innlegg

Hei.

Det har seg slik at ei jente i klassen har pause med "x"-en.

Står vi andre gutta da fritt til å flørte med henne o.l ?

Eller er de liksom enda sammen?

Det har seg slik at de "slo opp" for 2 uker siden, og jeg har starta å flørte med henne, eller det har vi egentli gjort hele tiden, vi har til og med blitt "busta". Han sier han skal banke meg, men har aldri skjedd. "Slutt å flørt med henne, jeg sender gjengen min på deg".

Jeg begynner også å få følelser for denne jenta, men siden de enda er "sammen", føler jeg at jeg ikke har fri bane enda. Har spurt om hun enda liker han, og hun sier ja.

Idag nor jeg kom på msn, sa han at jeg skulle slutte å flørte med henne. Jeg forstod ingenting ? De er da ikke sammen lenger?.. Jeg har alltid trodd det var slutt, men idag fikk jeg vite at det bare var pause..

La oss ta en diskusjon om jeg, og andre gutter, har fri bane til og flørte med denne jenta som har pause med "x"-en!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke god venn med han, du. Han kom til klassen våres , pga han var en bråkmaker , så måtte han bytte klasse , og det endte med våres . Han kom og tok hele "showet" mitt, noe som var utrulight irriterende . Liker han ikke i det hele, kan du si .

Lenke til kommentar

Han er sannsynligvis bare sjalu fordi jenta han liker, liker deg.

Kjør på. Han har sannsynligvis ingen gjeng og ingen som kommer til å banke deg. Om han truer med bank eller noe, si "bring it on!". Om han da sender en gjeng på deg som banker deg, har du en god grunn til å anmelde ham. Du vinner uansett.

Du må forresten regne med at noen kommer og stjeler "showet ditt" en gang i blant :fun:

Lenke til kommentar

Joda, takk for gode råd :)

Har en del pluss : Jobber med henne annen hvær lørdag , går i samme klasse , hun flørter mye med meg . :p

Svampebob ; x-en hennes og henne har jo våre ilag i snart 1 år , og de har gått i samme klasse . Men hun har flørtet en del med andre , i løpet av de månene.

Som nemnt tidligere , hun lilker han enda , sa hun i alle fall .

Btw, snakka nettopp med hun i tlf i 10 min :)

Endret av Zeoh
Lenke til kommentar

Prøv å sett dere inn i situasjonen til han gutten selv. Tror dere at det er noe særlig morro å ha masse gutter som driver å jakter på dama? Jeg hater det skikkelig, da jeg har hatt det slik i over ett år nå. Jeg kan rett og slett ikke fordra folk som ikke kan respektere ett forhold.

Om de har en "pause" så er dette kanskje noe for å prøve å bedre forholdet. Hold dere unna inntil det er totalt slutt. Og hold dere unna jenter som er i ett forhold også!

Lenke til kommentar

^,

Pff. Hvis du skal ha ei fin dame, må du tolerere at ukjente legger ann på henne,Hvis det er venner derimot, må du skaffe deg litt mer respekt fra gutta. Og hvis dama di er med på det, er det vel på tide og revurdere forholdet?

Hvis et par ikke er 'offisielt' sammen, er det fritt frem. Hvis guttungen hadde vært mann nok til å holde på dama, hadde det ikke vært noe problem. Hun er en tenåring og vil ha noe bedre, that's it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...