Tr0buff Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei. Det har seg slik at ei jente i klassen har pause med "x"-en. Står vi andre gutta da fritt til å flørte med henne o.l ? Eller er de liksom enda sammen? Det har seg slik at de "slo opp" for 2 uker siden, og jeg har starta å flørte med henne, eller det har vi egentli gjort hele tiden, vi har til og med blitt "busta". Han sier han skal banke meg, men har aldri skjedd. "Slutt å flørt med henne, jeg sender gjengen min på deg". Jeg begynner også å få følelser for denne jenta, men siden de enda er "sammen", føler jeg at jeg ikke har fri bane enda. Har spurt om hun enda liker han, og hun sier ja. Idag nor jeg kom på msn, sa han at jeg skulle slutte å flørte med henne. Jeg forstod ingenting ? De er da ikke sammen lenger?.. Jeg har alltid trodd det var slutt, men idag fikk jeg vite at det bare var pause.. La oss ta en diskusjon om jeg, og andre gutter, har fri bane til og flørte med denne jenta som har pause med "x"-en! Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dere har vell ikke fritt fram tenker jeg... Men det finner du fort ut! :!: Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Den tok jeg ikke? Eller, snakker vi om dama nå ? Nei var ikke sånt ment! Endret 11. februar 2008 av Zeoh Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 tror vel flørting skulle gå fint, men er du god venn av ''x'' hennes? vis du er det så er hun NO NO Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du sier noe der Svampebob! Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Er ikke god venn med han, du. Han kom til klassen våres , pga han var en bråkmaker , så måtte han bytte klasse , og det endte med våres . Han kom og tok hele "showet" mitt, noe som var utrulight irriterende . Liker han ikke i det hele, kan du si . Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 da ville jeg prøvd, men ikke gå forlangt, men er jo egentlig aldri bra å bli sammen med en du går i samme klasse med, jeg synes det blir litt for mye klenging da, men kan jo være jeg har vært uheldig også Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Han er sannsynligvis bare sjalu fordi jenta han liker, liker deg. Kjør på. Han har sannsynligvis ingen gjeng og ingen som kommer til å banke deg. Om han truer med bank eller noe, si "bring it on!". Om han da sender en gjeng på deg som banker deg, har du en god grunn til å anmelde ham. Du vinner uansett. Du må forresten regne med at noen kommer og stjeler "showet ditt" en gang i blant Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Joda, takk for gode råd Har en del pluss : Jobber med henne annen hvær lørdag , går i samme klasse , hun flørter mye med meg . Svampebob ; x-en hennes og henne har jo våre ilag i snart 1 år , og de har gått i samme klasse . Men hun har flørtet en del med andre , i løpet av de månene. Som nemnt tidligere , hun lilker han enda , sa hun i alle fall . Btw, snakka nettopp med hun i tlf i 10 min Endret 11. februar 2008 av Zeoh Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvis dere ikke er venner, så er det vel "fritt frem" uansett? Jeg mener, hun er ikke fredet selv om hun er i et forhold. Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Bra Jeg tar kjangsen. Skal se film med hun på fredag, så får vi se om noe skjer Så skal jeg på jobb med henne på lørdag i 5 timer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er man kjærester, er man kjærester. Er man ikke det - fritt frem! Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hmm.. Hun skullep å fotball avslutning elns, så ble ikke noe film.. :/ Så er hun starta å "flørta" med han hun har pause med igjenn.. Så lar hun han kysse henne.. Huff.. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Såkalte "pauser" er en forsmak på brudd. Kjør på. Lenke til kommentar
Gjest Gjest* Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Prøv å sett dere inn i situasjonen til han gutten selv. Tror dere at det er noe særlig morro å ha masse gutter som driver å jakter på dama? Jeg hater det skikkelig, da jeg har hatt det slik i over ett år nå. Jeg kan rett og slett ikke fordra folk som ikke kan respektere ett forhold. Om de har en "pause" så er dette kanskje noe for å prøve å bedre forholdet. Hold dere unna inntil det er totalt slutt. Og hold dere unna jenter som er i ett forhold også! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ^, Pff. Hvis du skal ha ei fin dame, må du tolerere at ukjente legger ann på henne,Hvis det er venner derimot, må du skaffe deg litt mer respekt fra gutta. Og hvis dama di er med på det, er det vel på tide og revurdere forholdet? Hvis et par ikke er 'offisielt' sammen, er det fritt frem. Hvis guttungen hadde vært mann nok til å holde på dama, hadde det ikke vært noe problem. Hun er en tenåring og vil ha noe bedre, that's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå