Atald Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ironien trykker ned de fleste innleggene her i tråden ganske tungt, er den virkelig så vanskelig å oppdage? Lenke til kommentar
Krissern_ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er tydeligvis veldig mange som ikke skjønner ironi i det hele tatt her :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Spør helsesøster. Vi bruker å få kondomer hver gang vi spør henne. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Helsesøster har som regel kondomer, men husk at de ikke er leketøy. "Sex og samliv" er så vidt meg bekjent tema for tiendeklassinger (altfor, altfor, altfor sent!). Da jeg gikk i tiende, tok vi en tur til Klinikk for Seksuell Opplysning (finnes sikkert tilsvarende institusjoner utenfor Oslo) og hørte en presentasjon om prevensjon og sykdommer og graviditet og forskjellige ting. Så fikk vi utdelt noen kondomer hver (noen forsynte seg jo selvfølgelig grovt, selv om det var tre til hver, så jeg endte opp med ingen :-( ) og fikk prøve å ha dem på gummipeniser av gjennomsnittlig størrelse. Uhm, time of my life? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Alle må ha over 30 cm. Vel, 30 cm var litt mye. Det normale er jo mellom 25 og 28. Må ikke skremme fyren heller! 25-28 cm normal? er du gal? gjennomsnittet et faktisk ikke mer enn 15,6 cm... Hørt om ironi ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kondomer er for feiginger:) aids er forresten bare en barnesykdom. nei fra spøk til alvor: visst du ikke klarer å få dongen på snoppen, så tror jeg du sliter litt med å få snoppen inn etterpå allikavæll. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg får mamma til å strikke mine, så bare hiver jeg dem til vask når jeg har brukt dem. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 au tipper at du ikke får flere ganger fra samme kvinnfolk. ull i skjura kanke være serlig godt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå Bare å spørre helsesøsteren på skolen din om det, også kan du prøve en på dass f.eks når du kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg