Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når får man utdelt kondomer fra skolen

Gjest Korkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå

Er det liksom årets happening? Hvis du har så forferdelig lyst på en dong så kan du jo spørre helsesøster. Hun tar den på for deg. Er vanskelig første gangen. Men har du ikke stort nok utstyr, får du ingen dong. Alle må ha over 30 cm. Men du får nok ingen dong før du går i 10.klasse. Det fikk ihvertfall ikke vi. Mulig det er andre regler hos dere.

Lenke til kommentar
Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå

Er det liksom årets happening? Hvis du har så forferdelig lyst på en dong så kan du jo spørre helsesøster. Hun tar den på for deg. Er vanskelig første gangen. Men har du ikke stort nok utstyr, får du ingen dong. Alle må ha over 30 cm. Men du får nok ingen dong før du går i 10.klasse. Det fikk ihvertfall ikke vi. Mulig det er andre regler hos dere.

HAHA :D

Lenke til kommentar
Alle må ha over 30 cm.

Vel, 30 cm var litt mye. Det normale er jo mellom 25 og 28. Må ikke skremme fyren heller!

Kondomer er litt vriene å få på første gangen ja. Du må liksom holde rundt, flippe over den fliken som skal stå ut mot høyre, og så samtidig klare å rulle den ned og rundt. Ble mye styr første gangen med meg i alle fall! Bra vi hadde en helsesøster som hadde mange mange års erfaring på det området. Og forresten var jeg bare 22 cm da jeg var hos hun. Måtte krangle litt først og fortelle at om hun ikke hjalp meg ville jeg ligge med en jente uten kondom. Da først skjønte hun alvoret og hjalp meg av med buksen. Veldig flott at slike helsesøstre fins!

Lenke til kommentar
Ukas mest useriøse tråd?

Det virker sonn ja :p har aldri hørt om at helsesøster skal tre den på... bortsett fra på en privatskole hvor alle guttene måtte kle av seg i et rom sammen med helsesøster, og de måtte stå på rekke bortover og så tredde ho på en etter en :p det er det eneste jeg har hørt om det...

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...