Gjest kondom Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå Er det liksom årets happening? Hvis du har så forferdelig lyst på en dong så kan du jo spørre helsesøster. Hun tar den på for deg. Er vanskelig første gangen. Men har du ikke stort nok utstyr, får du ingen dong. Alle må ha over 30 cm. Men du får nok ingen dong før du går i 10.klasse. Det fikk ihvertfall ikke vi. Mulig det er andre regler hos dere. Lenke til kommentar
Lopus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når får man kondomer fra skolen? Går i 9'ende nå Er det liksom årets happening? Hvis du har så forferdelig lyst på en dong så kan du jo spørre helsesøster. Hun tar den på for deg. Er vanskelig første gangen. Men har du ikke stort nok utstyr, får du ingen dong. Alle må ha over 30 cm. Men du får nok ingen dong før du går i 10.klasse. Det fikk ihvertfall ikke vi. Mulig det er andre regler hos dere. HAHA Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er det ikke bare til å kjøpe på butikken da? Lenke til kommentar
Carman Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 vi fikk ikke... vi måtte gå å spørre.. pga at det var så mange som syntes det var så gæy å bøåse de opp eller fylle de med vann...! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Alle må ha over 30 cm. Vel, 30 cm var litt mye. Det normale er jo mellom 25 og 28. Må ikke skremme fyren heller! Kondomer er litt vriene å få på første gangen ja. Du må liksom holde rundt, flippe over den fliken som skal stå ut mot høyre, og så samtidig klare å rulle den ned og rundt. Ble mye styr første gangen med meg i alle fall! Bra vi hadde en helsesøster som hadde mange mange års erfaring på det området. Og forresten var jeg bare 22 cm da jeg var hos hun. Måtte krangle litt først og fortelle at om hun ikke hjalp meg ville jeg ligge med en jente uten kondom. Da først skjønte hun alvoret og hjalp meg av med buksen. Veldig flott at slike helsesøstre fins! Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kan ikke vi gjør det selv da ? Helsesøster får ikke se snoppen min... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Da må du nok belage deg på å kjøpe dongene selv. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Er vel bedre å la helsesøster gjøre det for deg den første gangen istedenfor at hun skal stikke en Q-tips opp urinrøret ditt for å kontrollere om du ble smittet av Chlamydia "den gangen kondomet falt av". Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ja vel .. Til den dagen skal jeg ta meg en lengre dusj.. Men scorpier bare truet henne med at hun måtte gjør det, men hun må nok kontrollere... Endret 11. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Når du kjenner at pissen blir slapp holder du fast dongen og drar den forsiktig ut. For da faller'n jo ikke av .. Endret 11. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 På skolen min får vi utdelt det 4. mars.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Lol...Tar helsesøster og tar på kondomen på dongen din? Om bare helsesøtra vår hadde vært 20år og vært drit fin Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ukas mest useriøse tråd? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ukas mest useriøse tråd? Oh yeah. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ukas mest useriøse tråd? Det virker sonn ja har aldri hørt om at helsesøster skal tre den på... bortsett fra på en privatskole hvor alle guttene måtte kle av seg i et rom sammen med helsesøster, og de måtte stå på rekke bortover og så tredde ho på en etter en det er det eneste jeg har hørt om det... Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Alle må ha over 30 cm. Vel, 30 cm var litt mye. Det normale er jo mellom 25 og 28. Må ikke skremme fyren heller! 25-28 cm normal? er du gal? gjennomsnittet et faktisk ikke mer enn 15,6 cm... Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det er da absolutt ikke uvanlig at helsesøster hjelper til med å tre den på første gangen.. Endret 12. februar 2008 av russlebiff Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jeg kommer alderi til å spørre helsesøster eller tillate hu for densaksskyld å værken se, eller ta på utstyretmitt... har avtrekker`n er gåen så den bare fyrer av når som helst Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vel skoleøkonomien er mager.. Du kan ikke regne med at hun/skolen skal foré deg med kondommer så du selv kan prøve å feile et ti-talls ganger. Derfor er det bedre å lære det riktig fra første stund av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg