Gå til innhold

Forbruksmåler uten begrensning


bekkelund

Anbefalte innlegg

hei! jeg lurte på om det finnes et program som finner ut hvor mye jeg har lastet ned i løpet av en dag eller en måned. at måleren starter automatisk når jeg går på nett eller noe i den duren. dvs. noe lignende det som telenor har på sine sider om forbruksmåleren for de med begrensning. skal ha telenor 1024/256 uten begrensning så det hadde vært gøy å finne ut hvor mye jeg laster ned.

mvh juliussen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei! jeg lurte på om det finnes et program som finner ut hvor mye jeg har lastet ned i løpet av en dag eller en måned. at måleren starter automatisk når jeg går på nett eller noe i den duren. dvs. noe lignende det som telenor har på sine sider om forbruksmåleren for de med begrensning. skal ha telenor 1024/256 uten begrensning så det hadde vært gøy å finne ut hvor mye jeg laster ned.  

mvh juliussen

 

Skal du ha telenor 1024/256 kan du bare logge deg inn på http://adsl.online.no/

Der har du oversikt over forbruket og det gjelder ikke bare de med begrensninger. Har det selv.. :-?

Lenke til kommentar
hei! jeg lurte på om det finnes et program som finner ut hvor mye jeg har lastet ned i løpet av en dag eller en måned. at måleren starter automatisk når jeg går på nett eller noe i den duren. dvs. noe lignende det som telenor har på sine sider om forbruksmåleren for de med begrensning. skal ha telenor 1024/256 uten begrensning så det hadde vært gøy å finne ut hvor mye jeg laster ned.  

mvh juliussen

 

Skal du ha telenor 1024/256 kan du bare logge deg inn på http://adsl.online.no/

Der har du oversikt over forbruket og det gjelder ikke bare de med begrensninger. Har det selv.. :-?

Eg har og det samme som dere, men DU Meter er et glimmrende program.

Men eg har og forbruksmåler som eg fikk av telenor, men den viser ikke riktig opplastings hastighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...