rhumbor Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Kanskje en litt tullete overskrift....idag kom de nye mobilene fra Sony Ericsson. Mye lekkert spør du meg. Men i den forbindelse satt jeg å tenkte: kunne de egentlig ikke bare kalt telefonene for Sony? Synes både utseende på deres telefoner de siste årene, deres presentasjoner på nettet(video,hjemmesider) og ikke minst navnene (cybershot,walkman osv..) bærer sterke preg av at Ericsson er helt ute av selskapet. Vet noen hvor de utvikler de nye telefonene? og har selskapet noen som helst igjen av det gode gamle Ericsson konsernet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tror da Ericsson står for sinnsykt mye av kommunikasjonsteknologien i de telefonene, mens Sony står for software og design Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Tror da Ericsson står for sinnsykt mye av kommunikasjonsteknologien i de telefonene, mens Sony står for software og design Softwaren utvikles av svensker - i alle fall store deler av den. Jeg går i alle fall ut i fra det siden jeg stadig ser svenske navn i forbindelse med softwaren, og det er nok heller ikke tilfeldig at software service-platformen heter "EMMA", og serverne står i Sverige. (http://ma3.extranet.sonyericsson.com/) Endret 14. februar 2008 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå