hemo Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når min integrerte stereoforsterkar er jorda mot PCen, får eg ein del støy når kjeldevelgaren står aux/PC. Koplar eg vekk jord (henter straum frå eit ikkje-jorda uttak), forsvinn støyen. Ulogisk, spør du meg. Men eg vil gjerne forstå kvifor det er sånn, og håpar nokon kan forklara. Alt utstyret hentar straum frå same jorda straumskinne, men den er kopla til straumuttaket i stua der det ikkje er jord. Det hjelper ikkje å kopla ein kabel mellom jord-skrua bak på forsterkaren og ei skrue på PCen. Men når forsterkaren hentar straum rett frå vegg-uttaket (utan jord), forsvinn altså all støy. Om eg då legg ein kabel frå jord-skrua på forsterkaren til ei skrue på PCen, kjem støyen tilbake. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nå vet jeg ikke hva slags type kabel det er på forsterkeren din, men dersom kabelen er jordet, så kan det hende at du får støy via jordingen. At det går støy fra PCen, gjennom kabelen ned til skjøteledningen, og siden den ikke er koblet til jord i vegguttaket, så vil ikke støyen bli ledet vekk, men den sprer seg til forsterkeren når den er koblet til samme jordede forgrener. Det er nå min teori, og hvis den stemmer, så vil du ikke få støy hvis du kobler begge enhetene til samme ujordede forgreningskontakt. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Nja.. om eg koplar forsterkar og PC til same ujorda straumskinne, vil eg få støy når eg koplar jord-kabel frå jordingsskrua til forsterkaren til ei av skruene på straumforsyninga på PCen. Det eg ikkje har testa enno, er at jord faktisk går til jord. Det må eg testa når eg kjem heim ;-) ..det ulogiske er dog at å jorda forsterkaren opp mot anna utstyr introduserer støy. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det høres litt art ut ja, men det betyr ikke at det ikke er sånn det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå