kenny480 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hei Skal kjøpe meg et kabinett. Kommer nok til å klokke litt så trenger et kaldt kabinett. Det må være plass til 2x HDD og 2x DVD-brenner. Har budsjett på 1000kr, men jo billigere, jo bedre Som sagt må det holde en lav temperatur og minst mulig montering av nye vifter. Har sett litt på APLUS sine kabinetter og Master Cooler sine, men jeg er ikke ekspert når det kommer til kabinetter. Master Cooler 534 ser jo helt greit ut og det har en fin pris, men er det noe kjølig? På forhånd takk for alle svar Edit: Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om det bråker, men det finnes en grense. Sover med denne PCen på om natta så Har heller ikke noe imot neon lys og det der så om det står mellom et plain kabinett og et med fete lys, går jeg får det med lys.. Endret 11. februar 2008 av kenny480 Lenke til kommentar
Refi Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Her er et bra og kjølig kabinett med 4 ferdig installerte vifter og mer. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91815 noe jeg anbefaller Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tråd om Aplus Twin Engine her. Anbefales fra meg i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå