Pylsa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei! Er det nokon her som veit korleis ein setter word til å åpne outlook og ikkje outlook express når du velger fil--> send til--> e-postmottaker (som vedlegg)?? Trudde det hadde noko med kva du satte som default e-post behandlar eg, tydlegvis ikkje. det er outlook 2000 og word 2000 eg snakker om. Og, er det berre hjå meg windows.no ikkje funker? edit: windows.no funker her og no Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Søk etter mappen SendTo(skjult!). Endre på snarveien i denne slik at den peker på Outlook og ikke Outlook Express. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jepp. Sku til å si det samme... 8) Lenke til kommentar
Osram Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Bedre sent en alvor... De over her skjønte tydeligvis ikke problemet. Det skal fungere ved å, av alle ting, gå inn i Internet Explorer, klikke verktøy, alternativer..., programmer og velge Outlook som standardprogram for e-post. Jeg har opplevd at maskiner har "hengt" seg opp og fortsatt insisterer på å bruke Outlook Express. Løsningen da har vært å fjerne tilgangen til Outlook Express (hvis du har WinXP med service pack 1) eller å avinstallere det midlertidig til du får Word til å oppføre seg skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå