runsyv Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei ville bare vise Dere min førstefødte 2 dager gammel, ble et søtt bilde eller hva? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Får først gratulere med nyfødt datter Bildet er jo søtt, og bedre en det gjennomsnittlige, men mangler noe detaljer for å fange meg helt. Synes ikke BH-stroppen burde vært der, ettersom det hadde sett mye mer naturlig uten den. Synes også kanskje du bør prøve å croppe tettere. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gratulere Bra bilde, eneste jeg har og utsette er at lyset treffer skuldra og det trekke oppmerksomheten bort fra det som burde være i fokus. Ellers liker jeg utsnittet og motivet. Nok en gang gratulere! Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Gratulerer, søtt bilde også. Det kommer sikkert til å bety mye senere. Du kan gjøre bildet litt lysere, og deretter legge på en mørk vignette eller lage en selv (for å få fokuset på babyen/barnet) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Håper det er greit jeg redigerte det litt. Bare brukt cruves, levels og dodge/burn EDIT: Og gratulerer med en datter forresten! Endret 12. februar 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Aak sin versjon er endel bedre i mine øyne. Men du kan nok fint trekke frem highlightsa i ansiktet til ungen litt til. Nesten så det grenser til utbrent, liksom. Gratulere med unge =) Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes egentlig ikke det skulle ha vert lysere enn det jeg redigerte. Bildet er harmonisk og rolig, og for store høylys vil ødelegge det litt føler jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå