Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

skade på bil

arsenal82

Anbefalte innlegg

For ca 20 dager sia dunka jeg i bilen til en jeg trener sammen med mens han sto i et lyskkryss.

Var glatt og veien var dårlig opplyst slik at jeg ikke så isen.

Bilen var i lav fart ved kontakt kansje 10km i timen kansje under det og.

Vi kjørte til sia og undersøkte begge to om det har blitt noe skade og etter å ha sett begge to nøye kunne vi ikke konstantere at det har oppstååt skade på min eller hans bil.

Nå 20 dager etter tar han med seg skademeldingsskjema som han vil at jeg skal fylle ut.Han sier at han ikke kan se at det har oppstått en skade men vil likevel at jeg skal fylle ut skademeldingsskjema.

Etter å ha tenkt nøye gjennom så har jeg bestemt meg for å ikke fylle det ut.

Jeg mener det ikke har skjedd noen skade og siden det bare var oss 2 så har han heller ikke noen vitner som i det hele tatt kan bekrefte at det har skjedd noen ting.

Bilen hans er dessuten en gammel liten bil som ikke er verdt noe særlig og jeg har ikke tenkt å betale for tester og utbedringer av ting som kan være på bilen.

Hva mener dere??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skademedling kan vel ikke akkurat sendes inn 20 dager etter heller? Da kan det jo ha oppstått en skade i mellomtiden bileieren vil prøve å få dekket, og siden han ikke har noen vitner påå deres sak så vil han vel tvilsomt få medhold.

Dette er tydeligvis ikke en god kompis? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...