SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 [Tolk]hu vil også knuse hjerter..hun synes ikke det er rettferdig at bare andre skal få knuse hennes.[/Tolk]Nice! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei! Ein kammerat av meg jobba tidligare i eit norsk firma som hette String.Han blei litt irritert tilslutt etter at eg kom med utsagn som : "String is tha best thing" og ein del andre ikkje fullt så bra slag ord. Han sa til meg at "No slutter du med string vitser,før eg blir veldig sint". Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei! Ein kammerat av meg jobba tidligare i eit norsk firma som hette String.Han blei litt irritert tilslutt etter at eg kom med utsagn som : "String is tha best thing" og ein del andre ikkje fullt så bra slag ord. Han sa til meg at "No slutter du med string vitser,før eg blir veldig sint". interessant Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hva driver så da "String" med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå