hifgad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 DEN ABSOLUTT BESTE STRINGEN!!! Jeg satt på data rommet, som vanlig i 2 timen på tirsdagene, på siden av meg satt en vakker blondine som går i klassen. vi snakket , og jeg satte på ekstrem dårlig musikk, og hun gikk., Da hun reiste seg og skulle gå, så jeg stringen, "DAMN BABY, SHAVE ME!" Den stringen var seriøst pen, og den silkemyke brunfargen som sto rundt den, oooo!!! Den var hvit, og hadde noe glitter greier på sidene.. SØTT! hun er så utrolig deilig.. mere deilig nå ;D Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 SÅ HU STRINGEN!! wow! down boy!! var det spennende? :wink: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes det er stygt jeg. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes det er stygt jeg. Synes du string er stygt??!! :o Hva foretrekker du da?? Bestemortruuser? Herregud, se å få deg selv innlagt!! Ingenting er så nydelig som en vakker dame i raffinert undertøy! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Synes du string er stygt??!! det er som oftest stygt når stringen er tredd opp over skuldrene da.. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 string er stygt... hvertfall når buksa er på ræva og stringen henger på skuldra...liker bedre undertøys valget til den nye jamesbond dame feks mmmm (ikke det at filmen var bra ) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 string er stygt... hvertfall når buksa er på ræva og stringen henger på skuldra...liker bedre undertøys valget til den nye jamesbond dame feks mmmm (ikke det at filmen var bra ) kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det er riktig det, at det ikke er særlig pent med stringen over skurldrene, og buksa på knærne. Men det var heller ikke mitt poeng. Det finnes en mellomting. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 jeg er så utrolig enig i at det ikke er no pent med thong på tur! fysj! direkte tøsete er det! men det er ikke alltid like enkelt vist.. de gangene det er pent å vise thongen er når man bare går i undertøy.. ellers skal den ikke synes.. dessuten slipper man de stygge bestemortruse strekene midt over ræva.. det ser ikke bra ut! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 String er helt greit, faktisk pent. Så lenge den ikke ligger langt faen opp på ryggen. Da ser det bare wannabe billig ut. rett og slett utidig. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 bestemortruse Ruler!!! ... (neida!) jeg liker string! ... (det var faktisk allt jeg skulle si!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Alt går. Både string og bestemors truser, Det er det indre som teller Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Alt går. Både string og bestemors truser, Det er det indre som teller vise ord, vise ord Lenke til kommentar
Odden Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 LOL nei string er bare pent viss det kun er string, ellers er det bedre med commando eller boxer. men man tager det man haver, dessuten er string enkelt å få av... saks, klipp klipp og den faller av... (ingen ide til russetiden til dere småunger asså.... jeg skrinla de planene fordi det ville bli for dyrt å kjøpe nye strings til de som har de på luftetur) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 nei string er bare pent viss det kun er string, ellers er det bedre med commando eller boxer. men man tager det man haver, dessuten er string enkelt å få av... saks, klipp klipp og den faller av... (ingen ide til russetiden til dere småunger asså.... jeg skrinla de planene fordi det ville bli for dyrt å kjøpe nye strings til de som har de på luftetur) Viste det var noe jeg glemte i russe tiden!!! .. FAEN! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Ok, det er bedre å se et kvinnfolk i g-streng, en i gamle bleier! :wink: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 DEN ABSOLUTT BESTE STRINGEN!!! Jeg satt på data rommet, som vanlig i 2 timen på tirsdagene, på siden av meg satt en vakker blondine som går i klassen. vi snakket , og jeg satte på ekstrem dårlig musikk, og hun gikk., Da hun reiste seg og skulle gå, så jeg stringen, "DAMN BABY, SHAVE ME!" Den stringen var seriøst pen, og den silkemyke brunfargen som sto rundt den, oooo!!! Den var hvit, og hadde noe glitter greier på sidene.. SØTT! hun er så utrolig deilig.. mere deilig nå ;D OMG OMG OMG!!! HERREGUD!!! FOR EN T A P E R Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 DEN ABSOLUTT BESTE STRINGEN!!! Jeg satt på data rommet, som vanlig i 2 timen på tirsdagene, på siden av meg satt en vakker blondine som går i klassen. vi snakket , og jeg satte på ekstrem dårlig musikk, og hun gikk., Da hun reiste seg og skulle gå, så jeg stringen, "DAMN BABY, SHAVE ME!" Den stringen var seriøst pen, og den silkemyke brunfargen som sto rundt den, oooo!!! Den var hvit, og hadde noe glitter greier på sidene.. SØTT! hun er så utrolig deilig.. mere deilig nå ;D OMG OMG OMG!!! HERREGUD!!! FOR EN T A P E R Neida han er bare VELDIG kåt Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 I like big butts and i cannot lie!..... ehh .. ja Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er litt småsexy med en thong som stikker frem når de bøyer seg frem, eller sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå