Gå til innhold

Avspilling i iTunes

Alhe

Anbefalte innlegg

Føler meg EKSTREMT dum som spør om dette, men let go :blush:

Har flyttet all musikken min over på ny pc nå, men jeg får ikke spillt av flere sanger om gangen. Problemet er det at når sangen jeg hører på (la oss si "Come as you are" som på bildet her) er ferdig fortetter ikke avspillingen med neste sang, i dette tilfellet "Jesus Doesn't Want Me For A Sunbeam". Jeg vil altså ha iTunes til å spille av hele albumet om jeg har begynnt å spille førstelåta. Det samme gjelder i spillelister. Har lett for ett eller annet å krysse av i menyene så iTunes ikke stopper opp etter hver sang, men klarer ikke å finne noen slik funksjon... Svaret er sikkert veldig enkelt, men hjelp? :blush:

post-128101-1202756129_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er boksen heilt til venstre på kvar låt. Den må være kryssa av for at iTunes skal spele dei (med mindre du starter ein manuelt). Du kan aktivere den på alle ved å markere dei, høgreklikke og velge "Kryss av alle" eller noko sånt.

Har du låter du ikkje vil at iTunes skal ta med så fjerner du ganske enkelt krysset i dei. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Ok, ser den :)

Men da har jeg et nytt problem, når jeg skal synce med ipoden min vil iTunes prøve å synkronisere hele biblioteket noe iPoden ikke har plass til. Å krysse ut de sangene jeg ikke vil ha med blir for tungt og uoversiktlig rett og slett. Det jeg nå gjør er å sette ipoden til å kun synce en utvalgt spilleliste (Den som på bildet heter Hihahahhææ) der jeg har lagt inn akkurat de 8gb jeg vil ha. Har alltid gjort det sånn siden jeg syncer flere ipoder på samme pc. Du ser problemet? Hvordan får jeg krysset av alle sangene i iTunes bibliotekket samtidig som jeg bare syncer spillelista? Gikk jo fint før husker jeg.

Ikke lett det her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...