covah Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Men hvorfor bytte til en "gammel" telefon? Finnes jo en haug med nye og bedre. Feks. SE X10? Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er jo meget mulig han vil ha en win mobile telefon og siden x2 er mye dårligere er jo x1 ett bedre valg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har ikke mye å si om den er gammel eller ei for meg. Liker designe og tror jeg kommer til å bli fornøyd når jeg får tlf og X10 koster mye mer enn hva jeg har penger til å avse til en mobil. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 om du går for en slik tlf ville jeg heller kjøpt den brukt. du får kjøpt nye tlf som er bedre enn denne for samme pris som du tenker å kjøpe den x1 for. se her: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?CATEGORY/MAINCATEGORY=93&sort=5&keyword=x1 flere tlf til rundt 1000 lappen som er helt i orden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Takk for linken. Kjøper den brukt tror eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå