thklinge Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis bildene ligger på minnekortet er det bare å ta det ut. Det ligger under batteridekselet. Lenke til kommentar
BlueMooon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hvis bildene ligger på minnekortet er det bare å ta det ut. Det ligger under batteridekselet. hei sann, og takk for svaret. men problemet er at d er på selve tlf, så jeg må komme meg inn på tlf for å få ut bildene. og da trenger jeg strøm. mvh mona Lenke til kommentar
osmano Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hvis bildene ligger på minnekortet er det bare å ta det ut. Det ligger under batteridekselet. hei sann, og takk for svaret. men problemet er at d er på selve tlf, så jeg må komme meg inn på tlf for å få ut bildene. og da trenger jeg strøm. mvh mona Hei! Jeg kan sikkert hjelpe deg men er ikke i byen før i morgen. Er også helt sikker på at en del butikker kan hjelpe deg med dette. Hvor kjøpte du den? Hvilket abb. har du? Hvis du får problemer så får du sende meg en PM så ordner vi det sikkert. Endret 7. april 2009 av osmano Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 du burde da fortsatt kunne koble den til pc'en selvom du ikke har strøm på telefonen? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Yeah, om du kobler Xperia til en PC via USB vil den fungere helt fint selv uten batteriet tilkoblet. Lenke til kommentar
BlueMooon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 tusen takk for alle svar. problemet er at når jeg plugger i ladern så lyser på knappen rødt og d er alt. d går ikke ann å slå den på. jeg spurte klart svar om de kunne hjelpe meg å få brent ut bilene, men d gikk ikke pga progamene deres? tlf har jeg kjøpt privat, men med garanti heldigvis. men heretter så skal jeg lagre alle bilene mine på minnebrikken. d e helt sikkert ihværtfall. jeg håper bare at jeg får ut disse bilene, for d er biler fra bursdagen til guttongen. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Men det kommer jo an på hvor problemet ligger. om det er i batteriet eller kabelen(mulig det ligger et annet sted også..). ligger problemet i batteriet burde det ikke være noe stress. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Lyser på-knappen rødt, skal du la den stå i veggladeren til de vanlige ladelysene på siden kommer (vær tålmodig, det kan ta litt tid før lysene kommer ), PC-USB gir ikke nok strøm til å starte lademekanismene ved flatt batteri. Det samme skjedde meg for en god stund siden og de samme rådene fant jeg på andre forum. Endret 8. april 2009 av Svedge Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har nettopp oppdatert Xperiaen min, Men jeg mista Scandinavisk tastatur så da lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg med å få det tilbake. Lenke til kommentar
BlueMooon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Lyser på-knappen rødt, skal du la den stå i veggladeren til de vanlige ladelysene på siden kommer (vær tålmodig, det kan ta litt tid før lysene kommer ), PC-USB gir ikke nok strøm til å starte lademekanismene ved flatt batteri. Det samme skjedde meg for en god stund siden og de samme rådene fant jeg på andre forum. hei sann. og takk for tipset. men e d snakk om minutter eller tima å vent? har prøvd å lad opp, men den vil it. men æ tru æ får hjælp av en i trondheim i mårra da =) mvh mona Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg lot min stå noen timer, gjør det mens du sover, er ute eller på jobb, så slipper du å tenke på det. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg har nettopp oppdatert Xperiaen min, Men jeg mista Scandinavisk tastatur så da lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg med å få det tilbake. Det er bare snakk om å forandre på en systemfil. Prøv å let tidlig i forumet. Der står det en enkel og god oppskrift på hvordan du gjør det.:=) Hva appgraderte du til? Noe nytt som er kommet nå? oppdatert: Prøv denne linken fra et annet forum (For mye å lete igjennom her ) http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?f...=a&start=15 Endret 9. april 2009 av osmano Lenke til kommentar
BlueMooon Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 nå har jeg fått hjelp av han over her. heldigvis. tusen takk igjen osmano! =) også har jeg prøvd å lade tlf i flere timer, å d virket =) men nå er spørsmålet om at jeg skal sende den inn eller ikke, for den har gjordt dette på 2 batteri. så jeg lurer litt på om d er like greit å sende den inn for å få sjekket hvorfor dette problemet oppstår. hmm.. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sørg for at den ikke lades helt ut, noe mer er egentlig ikke å si . Lenke til kommentar
BlueMooon Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Sørg for at den ikke lades helt ut, noe mer er egentlig ikke å si . å? er d derfor dette problemet oppstår eller er d bare en måte å unngå d igjen? lurer på om alle tlf er slik eller at d er bare vi som er uheldige.. Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei Xperia fans ;-) Lurer på hva slags GPS program dere benytter?? Tar imot anbefalinger med takk!! Lenke til kommentar
osmano Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hei Xperia fans ;-)Lurer på hva slags GPS program dere benytter?? Tar imot anbefalinger med takk!! Jeg har prøvd både TomTom og Igo 8 (Nav N Go) Begge fungerer fint. Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 [ Jeg har prøvd både TomTom og Igo 8 (Nav N Go) Begge fungerer fint. Takker for tips! Er det TT7? Skal man velge VGA eller QVGA? Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har nettopp oppdatert Xperiaen min, Men jeg mista Scandinavisk tastatur så da lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg med å få det tilbake. Det er bare snakk om å forandre på en systemfil. Prøv å let tidlig i forumet. Der står det en enkel og god oppskrift på hvordan du gjør det.:=) Hva appgraderte du til? Noe nytt som er kommet nå? oppdatert: Prøv denne linken fra et annet forum (For mye å lete igjennom her ) http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?f...=a&start=15 Det er ingen offisiell ROM som har sluppet enda. Men R3AA er visst rett rundt hjørnet. Hvilken ROM bruker du nå? Selv bruker jeg Itje(fra xda) sin Touch-IT wm6.5 RC1 og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 [ Jeg har prøvd både TomTom og Igo 8 (Nav N Go) Begge fungerer fint. Takker for tips! Er det TT7? Skal man velge VGA eller QVGA? är det gratis med gps? snakker programet eller visar det kun pilar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå