Peppep Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Eller G-Profile som er gratis, og har MASSE funksjonalitet? http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/screens Lenke til kommentar
ferlax Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg er vanvittig dårlig til å søke på forum, så jeg prøver meg ( så får dere hogge meg ned ) Er det å finne en tutorial på hvordan man innstallerer Touchflo 3D på xperia? Vil nødig gjøre noe feil, og det er min første windowsmobile. Har sett en som hadde det, og det virket meget meget bra. Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Eller G-Profile som er gratis, og har MASSE funksjonalitet? http://www.ageye.de/index.php?s=gprofile/screens Takker for tipset, Peppep!: Tar imot alt som er gratis ;-) Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hei! Noen som har peiling på hvor man kan finne et ok "SMS-tastatur" med T9 som passer for Xperia (fingervennlig)?? Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Har hatt telefonen en uke nå, og er så langt ganske fornøyd Men jeg lurte på om det er noen "må ha" programmer som enten forbedrer telefonen eller rett og slett bare gjør den enda morsommere. Lenke til kommentar
XboxGamer Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hvordan tar du hard reset trodde jeg hadde gjort dette en gang da jeg gikk i innstillinger --> System --->tøm lagring. når du går inn på denne står det at den setter alt tilbake til fabrikkinstillinger. Men såg her i en tidligere post om en som sa du måtte holde inne noen taster for og gjøre det. Så hvordan er det du egentlig tar hard reset, og hva er forskjellen på det jeg gjorde og å ta en hard reset? Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 ikke vet jeg.. jeg får ikke til hard reset.. enten så er jeg inkompetent eller så vil ikke telefonen, haha.. Men men, for those who don't know, så er det et nytt Panel ute nå "Evernote" Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette her var en utrolig digg telefon, en venn av meg hadde kjøpt seg den så jeg fikk prøve den ut litt. Er jo syk pris da for en mobiltelefon. Like det akvariumet spesielt :D Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ser ut som om det er en ny oppdatreing på gang (R3A) Rykter sier i månedsskiftet. Dette er hva som kan ventes? Kilde: XDA improve speed in panel manager improves camera adds game adds panel new media panel (improved speed and radio included in panel) new keyboard (i still prefer spb one) prob improve overall speed of phone Endret 24. mars 2009 av osmano Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvis jeg kjøper en engelsk versjon av xperia...kan jeg da legge inn norsk firmware og oppdatere den via SE sin oppdateringstjeneste når det kommer ny firmware? Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette her var en utrolig digg telefon, en venn av meg hadde kjøpt seg den så jeg fikk prøve den ut litt. Er jo syk pris da for en mobiltelefon. Like det akvariumet spesielt :D Jeg fikk tak i engelsk versjon pent brukt for 3000 ;-) Har flasha den med norsk ROM fra XDA - og er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis jeg kjøper en engelsk versjon av xperia...kan jeg da legge inn norsk firmware og oppdatere den via SE sin oppdateringstjeneste når det kommer ny firmware? hvorfor ikke bare kjøpe norsk versjon? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen som har noen 16GB minnebrikker å anbefale? Har ikke Xperia enda, men bestiller neste uke. Tenkte jeg skulle bestille en minnebrikke i samme slengen. Et kjapt søk i prisguiden førte meg til denne Noen som har noen erfaringer? Kan vel slenge inn enda et spørsmål mens jeg er her; Dere som eier en xperia, har dere noe negativt å si om den? Endret 25. mars 2009 av Villanden Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som har noen 16GB minnebrikker å anbefale? Har ikke Xperia enda, men bestiller neste uke. Tenkte jeg skulle bestille en minnebrikke i samme slengen. Et kjapt søk i prisguiden førte meg til denne Noen som har noen erfaringer? Jeg har brukt den i 4 mnd uten problemer. Lenke til kommentar
Wolf2 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen andre Xperia-fans som vet om jeg kan bruke laderen til Qtec 8310 til å lade min Xperia med?? Det står 5V på både den og Xperia-laderen. Kjekt med to ladere: da kan den ene ligge fast på kontoret... ;-) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som har noen 16GB minnebrikker å anbefale? Har ikke Xperia enda, men bestiller neste uke. Tenkte jeg skulle bestille en minnebrikke i samme slengen. Et kjapt søk i prisguiden førte meg til denne Noen som har noen erfaringer? Jeg har brukt den i 4 mnd uten problemer. Herlig, da ble det den. Takk for svar. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 har hatt min i bortimot 3.5 måned nå, har heller ikke hatt noen problemer. I say go for it Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Var innom Expert idag for å få en feel av mobilen. Gleder meg bare mer. Til neste uke blir det xperia på villanden Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvor kan jeg få tak i spill til denne telefonen? Og skal legge inn noen filmer, hvilket avspillings-program anbefaler dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå