ksvens1 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lagt inn spb mobileshell jeg, men den dukker ikke opp i paneler og jeg har kopiert mappen inn i paneler mappen, noe jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er ikke et panel.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hvis du henter SPB Mobile Shell Panel fra Sonyericsson.com så er panelet med Lenke til kommentar
osmano Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er ikke SPB Mobile Shell installert på X1 som panel når du kjøper den da? Lenke til kommentar
laaban Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er ikke SPB Mobile Shell installert på X1 som panel når du kjøper den da? Ikke på min i hvertfall, men kanskje det er inkludert på dagens utgaver? Men som nevnt over kan man laste det ned (gratis) fra SE. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Lastet ned og det funker, noen anbefalte programmer,? Så ikke noe på første siden ihvertfall Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kan anbefale Touch-IT v4.0 (custom ROM). Lenke til kommentar
XboxGamer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Vil først bare takke osmano for svar etter løsning for og få Xperia X1 til og funke som modem Men har også ett annet spørsmål, hva er forskjellen på Sony Ericsson Xperia X1, X1i og X1c? kom tilfeldigvis over dette på denne nettsiden: http://pdadb.net/index.php?m=pdacomparer&cmp_id=24 Jeg trodde det bare fanntes Xperia X1i og at de fleste bare kalte den Xperia X1 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Vil først bare takke osmano for svar etter løsning for og få Xperia X1 til og funke som modem Men har også ett annet spørsmål, hva er forskjellen på Sony Ericsson Xperia X1, X1i og X1c? kom tilfeldigvis over dette på denne nettsiden: http://pdadb.net/index.php?m=pdacomparer&cmp_id=24 Jeg trodde det bare fanntes Xperia X1i og at de fleste bare kalte den Xperia X1 Fint at jeg kunne hjelpe. X1i som er den riktige benevnelsen (tror jeg), er for det Europeiske markedet, X1a for Amerika og X1c for Asia. tror det har med å gjøre at de forskjellige kontinentene ikke bruker de samme gsm-båndene. Spesifikasjonene ellers tror jeg er gasnke så like. Rett på meg noen, hvis jeg tar feil. :!: Endret 2. mars 2009 av osmano Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen media spiller dere anbefaler denne mobilen? Lenke til kommentar
Jubalong Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, har kjøpt Xperia, norsk versjon, og er så langt veldig fornøyd. Koblet den for første gang opp mot Bluetooth i bilen i dag (innebygget bluetooth fra Audi). Funket fint, bortsett fra et lite problem. Æ Ø Å har forsvunnet fra alle navn. Er det noen som vet om en fiks for dette? Mvh Jubalong Lenke til kommentar
XboxGamer Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, osmano fant svar igjen Er stort sett fornøyd med telefonen så langt. Men har hatt litt problemer med at telefon pluttselig stivner, spesielt i sony ericsson tooday panelene (eller hva de nå heter )Har merket at det som oftest skjer når wlan er aktivert. Har også en mistanke om at det kan være youtube panelet siden problemene startet rett etter det var innstaletr, har nå avinnstalert det og håper nå problemeneer vekke Noen andre som har hatt lignende problemer? og som kanskje vet hva de kommer av? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen media spiller dere anbefaler denne mobilen? Jeg bruker coreplayer. Den leser det meste av filformater (også divX)Ellers så har den en egen youtube-funksjon. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg? youtube-funksjon på telefonen, hvordan? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg? youtube-funksjon på telefonen, hvordan? Med Coreoplayer kan du søke etter og spille av youtube-snutter. ....og her finner du en egen youtube-spiller for X1 som funker ganske greit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439 Lenke til kommentar
XboxGamer Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg? youtube-funksjon på telefonen, hvordan? Hei, her er en side med 15 gode xperia tips for nye brukere, det er også linket til youtube funksjonen og hvordan du skal få til panelet http://www.pocketables.net/2008/12/15-tips-for-new.html Jeg har skrevet for bare noen innleg siden at opplevd litt problemer med telefonen rett etter at jeg innstalerte denne funksjonen, kan også være noe helt annet som har ødelagt for telefonen, så hadde jeg vært deg hadde jeg ikke vært alt for redd for og ha innstalert det PS! hvis du opplever noen form for problemer etter og ha innstalert det, kan du da poste et innleg eller sende meg et PM så kommer jeg kanskje et hakk nærmere en løsning på hva som ødela for meg? Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Noen som kan hjelpe meg? youtube-funksjon på telefonen, hvordan? Med Coreoplayer kan du søke etter og spille av youtube-snutter. ....og her finner du en egen youtube-spiller for X1 som funker ganske greit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439 Lastet ned panelet og programmet fra xda. siden, men får "error: connection failed" selvom WiFi er tilkoblet.. Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 fant ut at jeg dreit i det. Men lastet ned Touchflo 3d istedenfor for å se hva hypen er om, men kan ikke si at det var så fett.. greit program, men syns det virker rimelig treigt Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 sjekk ut pointui.com Lenke til kommentar
osmano Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 sjekk ut pointui.com Kommer ikke inn... Hva er pointui.com? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå