Hedonism Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei!Jeg har prøvd ut Skyfire på X1 og den er den eneste nettleseren jeg har prøvd som kan spille av klipp på nrk.no. Men når jeg prøver å spille av liveklipp (VM i skiskyting) får jeg melding på sidene til NRK: Dette klippet kan kun vises i Norge. Hvorfor får jeg det. Har det noe med å gjøre at jeg har en X1 med engelsk OS? Eller er det noe med nettelseren å gjøre...Noen tips? Skyfire kjører via en proxy såvidt meg bekjent og jeg tipper den ikke ligger i Norge. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei!Jeg har prøvd ut Skyfire på X1 og den er den eneste nettleseren jeg har prøvd som kan spille av klipp på nrk.no. Men når jeg prøver å spille av liveklipp (VM i skiskyting) får jeg melding på sidene til NRK: Dette klippet kan kun vises i Norge. Hvorfor får jeg det. Har det noe med å gjøre at jeg har en X1 med engelsk OS? Eller er det noe med nettelseren å gjøre...Noen tips? Skyfire kjører via en proxy såvidt meg bekjent og jeg tipper den ikke ligger i Norge. Takk for svar! Da vet jeg at det ikke er noe jeg kan gjøre noe med.... Lenke til kommentar
abil Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 får ikke ladet opp tlf via usb noen andre som har samme problem?finner ikke enhete står det,prøver og installere på nytt men får samme problem.har ikke laderen hjemme akkurat nå:(så derfor må jeg bruke usb. har klikket på batteriet og satt det til og lade når jeg bruker usb men ikke noe skjer. hjelp Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 prøv å skifte usbmodusen ifra active-syc, til masselagringsenhet, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 får ikke ladet opp tlf via usb noen andre som har samme problem?finner ikke enhete står det,prøver og installere på nytt men får samme problem.har ikke laderen hjemme akkurat nå:(så derfor må jeg bruke usb. har klikket på batteriet og satt det til og lade når jeg bruker usb men ikke noe skjer. hjelp Får du skrudd på mobilen eller blinker det bare rødt i ledsa? Lenke til kommentar
abil Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 får ikke ladet opp tlf via usb noen andre som har samme problem?finner ikke enhete står det,prøver og installere på nytt men får samme problem.har ikke laderen hjemme akkurat nå:(så derfor må jeg bruke usb. har klikket på batteriet og satt det til og lade når jeg bruker usb men ikke noe skjer. hjelp Får du skrudd på mobilen eller blinker det bare rødt i ledsa? får skrudd på tlf men vill ikke lade via usb:( Lenke til kommentar
Panzers Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) får ikke ladet opp tlf via usb noen andre som har samme problem?finner ikke enhete står det,prøver og installere på nytt men får samme problem.har ikke laderen hjemme akkurat nå:(så derfor må jeg bruke usb. har klikket på batteriet og satt det til og lade når jeg bruker usb men ikke noe skjer. hjelp Får du skrudd på mobilen eller blinker det bare rødt i ledsa? får skrudd på tlf men vill ikke lade via usb:( Mulig du har prøvd dette men det går ann å sette den til å ikke lade gjennom USB når den er på. Kan være at denne funksjonen er aktivert. For å endre pådet gåinn på Settings/System/Power/ og fjert haken ved "When device is turnedon, do not charge battery when connected to the PC" Tror dette gjelder for lading over USBselv om den er koblet til medfølgende lader. Endret 22. februar 2009 av Panzers Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Selv om funsjonen med lading via USB er av, så skal det fungere å lade den med medfølgende lader. Det alternativet gjelder kun med andre ord om mobilen er koblet til med USB til PC, så den instillingen har ingen innvirkning på lading med medfølgende lader (testet det nettopp). Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Det stemmer, Asbjørn T, men problemet var at han måtte lade telefonen via pc-en fordi han ikke hadde tilgang til den medfølgende laderen. Eller misforsto jeg Panzers' siste setning? I så fall, glem det hele. Endret 22. februar 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Selv om hard resett er noe man vil unngå (alt av kontakter og det som er i kalender bør sikkerhetskopieres på forhånd), er det noe du har prøvd, abil? (Dvs. holde høyre og venstre knapp inne mens du trykker på av/på knappen)? Lenke til kommentar
sysip Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Ettersom svensk valuta er på et lavmål kan man få denne fra Sverige for den nette sum av 4500,-NOK. Men da med svensk tastatur. Kan man legge inn æø på de svenske tastene for äö? Noen som vet? Rettelse, blir ca 3900,-NOK Endret 23. februar 2009 av sysip Lenke til kommentar
laaban Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ettersom svensk valuta er på et lavmål kan man få denne fra Sverige for den nette sum av 4500,-NOK. Men da med svensk tastatur. Kan man legge inn æø på de svenske tastene for äö? Noen som vet?Rettelse, blir ca 3900,-NOK Jepp. Du kan legge inn hva som helst. Det gjør du ved å redigere følgende fil i windowskatalogen: syb.xxxx.txt xxxx = 0409 med engelsk rom xxxx = 0414 med norsk rom xxxx = 041d med svensk rom Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Å få æ,ø og å på tastene burde ta 3-4 minutter. Prosessen du må gjøre er å installere et program for å redigere registeret og deretter endre en nøkkelverdi. Så må du rename en fil i /Windows og restarte telefonen. Enkelt og kjappt. laaban - Å bare redigere i symboles-fila kan gi noen problemer med tredjeparts programvare i telefonen, det vil anbefale å endre registerverdien for locale i tillegg. Endret 23. februar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
laaban Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 laaban - Å bare redigere i symboles-fila kan gi noen problemer med tredjeparts programvare i telefonen, det vil anbefale å endre registerverdien for locale i tillegg. Ah... ja, så spørsmålet klarere nå. Trodde det bare var spørsmål om å editere bokstavene bak áü-knappen - men det var jo selve "hovedbokstavknappene" det var snakk om ja. Så feil der. Enig med du, absolutt! Det er vel denne verdien: HKCU\ControlPanel\Keybd\Locale = xxxx Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvordan vil xperia samarbeide med en mac? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 WM bruker Active Sync. Hva som kreves for å kommunisere med WM-devices via AS er åpent tilgjengelig på nett fra MS så jeg vil tro det finnes flere tilgjengelige programvarer på Mac for synkronisering. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvordan vil xperia samarbeide med en mac? Tror programvaren hetter Missing sync http://www.markspace.com/ Endret 24. februar 2009 av osmano Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da er min xperia på vei i posten, gleder meg Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Noen som vet om noen applikasjoner som gjør at vi kan bruke xperia som et trådløst tastatur til PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå