laaban Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Den kan brukes og jeg fikk ingen direkte feilmeldinger. Alt av kontakter, meldinger, bilder, programmer osv ble gjenopprettet, men telefonen ble ustabil etterpå. Hendte at den hengte seg eller at det kom opp feilmeldinger i program osv. Man bør absolutt ikke benytte backupprogrammer annet enn ved backup til samme rom for å legge inn programmer på nytt. Ettersom det ved en romoppgradering blir gjort endringer i registeret kan det oppstå problemer hvis man skriver de gamle nøklene tilbake. Alt av programmmer bør (jeg vil si MÅ) installeres på nytt ved endring av ROM. Elles kan man få nettopp en ustabil telefon. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja det var det jeg merket. SPB Backup har et "new rom"-valg når man tar restore, men det utgjorde ingen merkbar forskjell, dessverre. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg vurderer å skaffe meg en xperia, noen som har den norske her eller er det ok med engelsk tastatur? Lenke til kommentar
eon_no Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 å øke ramdisken gjør mest utslag. Hvordan gjør du det?:-) Jeg er ny i dette forumet, og det er mulig at jeg ikke har fått med meg responsen på denne posten, men jeg tar sjansen på å bumpe den. Vil en slik økning av ramdisken gi en signifikant hastighetsforbedring? Har forøvrig norsk versjon av X1 Lenke til kommentar
dell-co Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har nettopp kjøpt Xperia- norsk. Har problemer med WiFi tilkoblingen. Kommer opp at routeren er funnet og tilkoblet, men når jeg skal på nett,kobler tlf seg opp på WAP. Noen som har en løsning? Har sett på innstillingene, men vet ikke helt hva det kan være. Er ny når det gjelder Windows Mobile, så trenger trinn for trinn hjelp. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hmm, jeg går ut i fra at du skal gå inn på instillinger/system også på den siste siden(er vell 3 sider som kommer opp) også velger du ikonet som er nummer 2 i fra toppen helt på venstre side.. Så kommer du inn på en side som gjør at du kan aktivere Wifi og du kan deaktivere 3g.. Dette var en tynn forklaring.. har ikke brukt min mobil på 3-4 dager, siden den skal selges.. Men vist du skjønte noe av det så tror jeg du ender på rett plass.. På min telefon var det værtfall slik at den valge wifi som første valg så lenge wifi var aktivert! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Noe på ryktebørsen om windows mobile 6.5 på xperia? Det hadde vært sweet for å si det mildt! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Testa 6,5 betaen på min Xperia idag, det var ikke noe å skrive hjem om. Ustabilt, treeeegt og tydelig uferdig. Men mye kan endre seg til den ferdige utgaven er ute så foreløpig er jeg forsiktig optimist. Lenke til kommentar
nure Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Har søkt gjennom hele tråden men finner ikke ut om det finnes program til X1, der en får en keypad som er lik det som er på vanlige mobiler. Synes det er tungvint å bruke hardware tastatur for sms. Endret 16. februar 2009 av nure Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Er det særnorske tegn på norsk xperia?. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Tror jeg kommer bestille denne imorgen :) Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Godt mulig at dette er et dumt spm, men på den notrske versjonen så er menyen også norsk? ikke bare tastaturet? Men nå blir det litt vanskelig å velge enten mellom denne, eller en av de 2 som ble presentert igår...Hehe Lenke til kommentar
osmano Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Godt mulig at dette er et dumt spm, men på den notrske versjonen så er menyen også norsk? ikke bare tastaturet? Men nå blir det litt vanskelig å velge enten mellom denne, eller en av de 2 som ble presentert igår...Hehe Velg Xperia du. Jeg regner med at du snakker om de to HTC-telefonene. Før de er på markedet er det noen andre du vil ha....og når de er ute på markedet er det noen andre du vil ha....og når de er ute på m..... :!: Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei, mente de 2 nye til SE Men norsk versjon på x1. Kun tastaturet? eller menyene også? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tror han mente Sony Ericsson Idou: og Sony Ericsson W995: Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noen gode meninger om hvorfor jeg skal ta denne istedet for touch pro? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 altsaa, dette er ikke en traad for aa promotere experia. gode grunner for aa velge denne fremfor en annen telefon burde du kunne finne selv, for det er ikke alt som er (like) relevant for alle. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hei! Fikk før helga en SE XPERIA X1 norsk versjon. Da fungerta allt supert, og telefonen var rask og fin. Men nå etter noen dager bruk, henger den seg ofte, og bugger litt i programmer. Har slettet nesten all personlig data på den, så skjønner ikke helt hvorfor. Noen andre som har hatt samme problem? Eller vet hva årsaken kan være? Hilsen Marius Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hei! Fikk før helga en SE XPERIA X1 norsk versjon. Da fungerta allt supert, og telefonen var rask og fin. Men nå etter noen dager bruk, henger den seg ofte, og bugger litt i programmer. Har slettet nesten all personlig data på den, så skjønner ikke helt hvorfor. Noen andre som har hatt samme problem? Eller vet hva årsaken kan være? Hilsen Marius http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=459328 Følg det som står der og i det minste sett opp cache disken til 8MB, det gjør underverker. Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Takk for tips Har gjort dette nå, så blir spennede og se om forskjellen blir stor:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå