thklinge Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Større bilde under. Spørsmålstegnet er flytta til Shift-P. Semikolon (som før var på shift-p) er flyttet til shift-komma. Kolon er flyttet til shift-punktum. Apostrof (') er flyttet til Fn-G. Personlig synes jeg det er mer logisk å ha kolon og semikolon på shift-. og shift-, men jeg har ingen planer om å bytte min X1 i en Norsk utgave. Endret 4. februar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvordan er kvalitet på denne da? Noen som har opplevd sprekkene som det ble skrevet om? Hvor mange dager holder batteriet med normal bruk? Takker for godt bilde av tastaturet er avgjørende for kjøp:) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvilke sprekker? Jeg lader hver andre eller hver tredje dag. Bruker WiFi lite, men har alltid Bluetooth på. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.amobil.no/artikler/sprekker_funnet_paa_x1/66829 de det står om der.. Lenke til kommentar
sysip Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://www.amobil.no/artikler/sprekker_funnet_paa_x1/66829 de det står om der.. Nå har jeg deltatt i en rekke brukerforum for SE, og jeg kan ikke melde om at dette er et problem med SE X1. At det har skjedd, skal jeg ikke betvile, men at det er snakk om en feil som rammer mange telefoner stiller jeg meg tvilende til. Stiller meg mer tvilende til tabloide artikler. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Okay, men alltids vært og sjekke ut kjipt om tlf sprekker første ukene man har den... Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har i likhet med mange andre på dette forumet hatt X1 siden launch. Jeg jobber dessuten som forhandler og har flyttet en god neve X1 uten å se eller høre noe til sprekkene. Lenke til kommentar
XboxGamer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Skal til stavanger i helgen, så ingen som vet om noen butikker i området som har fått inn den norske versjonen i løpet av vertfall lørdagen? Lenke til kommentar
laaban Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Større bilde under. Spørsmålstegnet er flytta til Shift-P. Semikolon (som før var på shift-p) er flyttet til shift-komma. Kolon er flyttet til shift-punktum. Apostrof (') er flyttet til Fn-G. Personlig synes jeg det er mer logisk å ha kolon og semikolon på shift-. og shift-, men jeg har ingen planer om å bytte min X1 i en Norsk utgave. Takk for flott bilde. Helt enig med deg, merkelig at kolon og semikolon ikke er plassert på denne måten også på engelsk utgave. Er jo plass, og er jo alltid der på andre keyboard. Hvis man trykker "," og deretter "àü" får man ";". Samme med ./:. Det kan faktisk gjøres ganske fort. Men likevel ... Endret 4. februar 2009 av laaban Lenke til kommentar
Elisee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, etter alle disse seriøse innleggene kommer jeg med mine overfladiske spm xD Jeg tenker seriøst på å kjøpe meg en sånn en, og hva syntes dere er finest, og hva har dere; svart eller sølv?? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 ang. nevnte sprekker, saa har jeg to stykker, en der ved pekepennen, og en paa "soelvbaandet" midt imellom kameraknappen, og volumknappene. naar jeg omsider kommer meg til oslo, saa skal jeg levere telefonen paa verksted, og faa nevnte feil utbedret. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, etter alle disse seriøse innleggene kommer jeg med mine overfladiske spm xDJeg tenker seriøst på å kjøpe meg en sånn en, og hva syntes dere er finest, og hva har dere; svart eller sølv?? Har sølv, og hadde store vansker med å ta det valget Sort er nice den også. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg valgte også sølv, mest fordi det skiller seg ut og er mer synlig. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Lurer også litt på om jeg skal gå for sort eller sølv.. alltid vanskelig det der ^^ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 jeg gikk for soelv, med tanke paa riper. jeg kan tenke meg at riper paa den svarte synes mye bedre enn paa den soelvfargede. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, etter alle disse seriøse innleggene kommer jeg med mine overfladiske spm xDJeg tenker seriøst på å kjøpe meg en sånn en, og hva syntes dere er finest, og hva har dere; svart eller sølv?? For å følge opp spørsmålet om svart utgave eller sølv-utgave: I tillegg til smak og behag (preferanse), er det ett aspekt som betyr noe for meg, og det er: Er det best kontrast (tydeligst tegn) på hardwaretastene (ta telefon, legge på, panel, etc.) på den svarte eller sølv modellen? På hvilken av modellene ser man tydeligst tastens tegn? Kan noen gi svar på dette? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ingen forskjell. Knappene på fronten (ta telefone/legge på/X-panel/ok/right&left key) er sorte uansett hvilken versjon du velger. Det samme gjelder tastaturet, det er i sølv uansett. Lenke til kommentar
Elisee Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da var den bestilt Kommer vel i posten snart, kan nesten ikke vente! I sølv ble det da, hadde vel egentlig mest lyst på svart, men det var utsolgt, og jeg kan bare ikke vente på nytt parti Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) jeg fikk faktisk beskjed om at det ikke var oppdatering tilgjengelig til min "gamle" xperia når jeg kopplet meg på oppdateringstjenesten... Det kan da umulig stemme? Endret 6. februar 2009 av Andynator Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er visstnok en bug. Trykk videre og oppdater likevel, da får du siste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå