marvol Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Svindel? Den har ikke kommet ut enda? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ser ut som det svindelforsøket allerede er tatt av nettet. Uansett, rådet er å ikke kjøpe noe på nettet før den blir tilgjengelig. De ytterst få som skulle klare å få hendene sine på en X1 ville aldri solgt den. Om man allikevel skulle få tatt i en har man problemer som at det er tyvegods, elendig software og null garanti. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser ut som det svindelforsøket allerede er tatt av nettet. Uansett, rådet er å ikke kjøpe noe på nettet før den blir tilgjengelig. De ytterst få som skulle klare å få hendene sine på en X1 ville aldri solgt den. Om man allikevel skulle få tatt i en har man problemer som at det er tyvegods, elendig software og null garanti. Fornuftig! iPhone 3G kan du stryke, Apple kommer til å ødelegge den også med deres ubrukelige strategi. Hehe, hva slags stategi er dette, diskuterte denne modellen igår, og mitt inntrykk av denne var wow! Mindre,tynnere med annet kamera osv, TS til Nokia ser ut som en dass ifh. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ser ut som det svindelforsøket allerede er tatt av nettet. Uansett, rådet er å ikke kjøpe noe på nettet før den blir tilgjengelig. De ytterst få som skulle klare å få hendene sine på en X1 ville aldri solgt den. Om man allikevel skulle få tatt i en har man problemer som at det er tyvegods, elendig software og null garanti. Fornuftig! iPhone 3G kan du stryke, Apple kommer til å ødelegge den også med deres ubrukelige strategi. Hehe, hva slags stategi er dette, diskuterte denne modellen igår, og mitt inntrykk av denne var wow! Mindre,tynnere med annet kamera osv, TS til Nokia ser ut som en dass ifh. Skal ikke nye iPhone være tykkere med 3G og GPS, men samme speccs ellers? Hvor har du lest om nytt kamera? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Problemet med iPhone er at Apple lager den. Det betyr at med mindre du jailbreaker den så har du ikke engang oppgaveliste! SDK-kitet har vært ute en stund og snart får vi muligheten til å laste ned masse nye programmer men i likhet med ringetoner og musikk skal Apple ha betalt, gooodt betalt. I tillegg er man stuck med å måtte bruke iTunes som i praksis er satan pakket ned i .exe... Nei gi meg heller en mobil der fabrikanten er opptatt av å gi deg muligheter og løsninger istedet for begrensninger og blodpris. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Problemet med iPhone er at Apple lager den. Det betyr at med mindre du jailbreaker den så har du ikke engang oppgaveliste! SDK-kitet har vært ute en stund og snart får vi muligheten til å laste ned masse nye programmer men i likhet med ringetoner og musikk skal Apple ha betalt, gooodt betalt. I tillegg er man stuck med å måtte bruke iTunes som i praksis er satan pakket ned i .exe... Nei gi meg heller en mobil der fabrikanten er opptatt av å gi deg muligheter og løsninger istedet for begrensninger og blodpris. enig der. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvorfor sliter SE med WM, andre produsenter har da klart å lage brukergrensesnitt over WM på lignende måte før... Men Xperia kommer vel med UIQ-modeller også litt senere ikke sant, burde vel ikke være noen problemer med dem da SE bør være ganske drevne på UIQ nå. Vil UIQ-modellene være like gode på hardware? Drevne på UIQ?? Vær gang SE skal prøve å gjøre noe nytt ender det i tragedie. Jeg er f.eks. eier av en P990i! Verdens beste telefon helt til du skal begynne å bruke den... UIQ 2 hadde de jo ganske god greie på med P910i men P800i var jo ikke en kjempebra telefon det heller. Er derfor MEGET skeptisk på X1. Hvis de samme amatørene skal lage den så blir det ikke bra, og om de skal ha samme kundebehandling som de har hatt med P990i så ... ja. Da vil ikke jeg handle en SE igjen. Det ender sikkert også her som med P990i at telefonen blir utsatt og utsatt og at betatestingen blir overlatt til brukere som betaler en hel formue for testeksemplaret. Både N95'en og iPhonen min fungerer utmerket! Så SE... det blir lenge til neste gang dere får penger av meg! Lenke til kommentar
poe Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvorfor sliter SE med WM, andre produsenter har da klart å lage brukergrensesnitt over WM på lignende måte før... Men Xperia kommer vel med UIQ-modeller også litt senere ikke sant, burde vel ikke være noen problemer med dem da SE bør være ganske drevne på UIQ nå. Vil UIQ-modellene være like gode på hardware? Drevne på UIQ?? Vær gang SE skal prøve å gjøre noe nytt ender det i tragedie. Jeg er f.eks. eier av en P990i! Verdens beste telefon helt til du skal begynne å bruke den... UIQ 2 hadde de jo ganske god greie på med P910i men P800i var jo ikke en kjempebra telefon det heller. Er derfor MEGET skeptisk på X1. Hvis de samme amatørene skal lage den så blir det ikke bra, og om de skal ha samme kundebehandling som de har hatt med P990i så ... ja. Da vil ikke jeg handle en SE igjen. Det ender sikkert også her som med P990i at telefonen blir utsatt og utsatt og at betatestingen blir overlatt til brukere som betaler en hel formue for testeksemplaret. Både N95'en og iPhonen min fungerer utmerket! Så SE... det blir lenge til neste gang dere får penger av meg! Du sier det jo selv, X1 gir deg to telefoner i en, både fansy eyecandy ala' iphone og avanserte funksjoner. Og P990i fungerer glimrende den, vel og merke med siste firmware, og litt planlegging i bruken. P1i er vel kvitt alle begrensingene P990i har. Man skulle jo tro at det kun er SE, ene og alene, som har produsert telefoner med svakheter. Det er det da ikke. Nokia har vel minst et dusin av fiaskoer bak seg... Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Du sier det jo selv, X1 gir deg to telefoner i en, både fansy eyecandy ala' iphone og avanserte funksjoner. Og P990i fungerer glimrende den, vel og merke med siste firmware, og litt planlegging i bruken. P1i er vel kvitt alle begrensingene P990i har. Man skulle jo tro at det kun er SE, ene og alene, som har produsert telefoner med svakheter. Det er det da ikke. Nokia har vel minst et dusin av fiaskoer bak seg... Hvor har du lest at jeg sier at X1 gir deg to telefoner i en? Tror du må kjøpe deg briller. Som det står i posten her kommer flere eyecandy's til å bli droppet fordi de ikke klarer å få det til..... sier vel sitt. P990i fungerer langt fra glimrende og en telefon der du må "planlegge" bruken for å bruke, HALLO! Jeg trenger å bruke de funksjonene jeg trenger å bruke når jeg trenger de. Forskjellen på P1i og P990i er at de har bøtet på en elendig minnehåndtering og minnelekasjer ved å pøse på med brukerminne.Så om du mener det er en bra løsning istede for å programere koden slik at den virker som den skal så er vi ikke enige. Ja, Nokia har også noen mindre heldige modeller, men de har da ordnet opp etter seg med en software. SE selv har jo også hatt noen modeller der de har kommet med en software som fikser feilene, men det er jo på sitt eget OS. Men at de lar brukerne i stikken på sin dyreste modell er helt utrolig. Det er jo å tydelig at de ikke har kontroll på UIQ, og jeg er derfor redd for at WM ikke vil bli en større hit. Se derimot på Apple. Jeg er vel omtrent helt i andre enden fra å være Apple fanatiker, men til å være deres første mobil så er den utrolig feilfri. Den har også en handeling som er suveren. At SE som har vært i gamet i en del år ikke klarer å få til bedre er tragisk. Endret 18. mai 2008 av tdipower Lenke til kommentar
Jimster Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Skal ikke nye iPhone være tykkere med 3G og GPS, men samme speccs ellers? Hvor har du lest om nytt kamera? Det som vel har kommet fram av div rykter her er at den skal komme med GPS, og derfor har den blant annet plastdeksel bak istedet for metall som idag. Årsaken er at GPSén skal få mer optimale forhold. Ryktene om bra kamerea er pga at Apple er i samtaler med det firmaet som leverer 5mp brikker til SE sine telefoner. Mener jeg leste dette et sted uten at jeg husker hvor den artikkelen var. Jeg har iPhone pr idag og det er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med pr dags dato. Den er ikke noen teknologibombe akkurat, men den fungerer glimrende til det jeg trenger den til. SE og Nokia skal vikelig glimte til i famtiden om de skal styre meg over på dem igjen. Og jeg er kjempeskeptisk til Xperia siden det er Windows Mobile. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg har iPhone pr idag og det er den telefonen jeg har vært mest fornøyd med pr dags dato. Den er ikke noen teknologibombe akkurat, men den fungerer glimrende til det jeg trenger den til. SE og Nokia skal vikelig glimte til i famtiden om de skal styre meg over på dem igjen. Og jeg er kjempeskeptisk til Xperia siden det er Windows Mobile. Må henge meg på den der. Og kameraet på iPhone fungerer mer en godt nok. Kunne vært greit med en blitz men kameraet på W880i f.eks. er jo ikke i nærheten av iPhone sitt. begge er 2mpixel men iPhone sitt tar jo gode bilder tilogmed i lite lys. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 [Rykter sier nye iPhone] skal komme med GPS, og derfor har den blant annet plastdeksel bak istedet for metall som idag. Årsaken er at GPSén skal få mer optimale forhold.Det er ikke snakk om en optimaliseringen, men derimot at GPS ikke fungerer noe særlig i et metalldeksel. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hvordan løses det på Xperia? Lenke til kommentar
ketle Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 HTC Touch Diamond eller Xperia? Thats the question. Dette er første versjoner av den nye generasjonen som kommer. Det blir spennende å se hva vi får til neste år også. Selv har jeg fremdeles min gamle SE K800i, rett og slett for at den har dekket mitt behov på en glimrende måte, men nå får jeg lyst på å kjøpe ny mobil igjen. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan løses det på Xperia?Godt spørsmål. Aner ikke. Jeg bare vet at det er grunnen til at Nokia har gått for plast på de med GPS i N-serien, og at Apple nå gjør det samme med andre generasjon iPhone. Sier seg egentlig selv at når det er problematisk nok at GPSen ligger under tastene i slide-modell blir det trøbbel med metall. Lenke til kommentar
myers Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om lanseringsdatoen her kan stemme? Litt skeptisk, men i.o.m det har begynt å komme rykter og bilder av "X2" alt så kanskje? http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=139245 Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 jeg tviler på at det er rett selv, men det er nå ikke mange dagene å vente for å finne ut. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 16. mai kom SE med en ny utgave av X1s white papers (forrige utgave kom noen uker etter MWC), som forteller at SE har doblet antall RAM til 256MB. (copy-paste fra tips til Amobil-tråden) Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 16. mai kom SE med en ny utgave av X1s white papers (forrige utgave kom noen uker etter MWC), som forteller at SE har doblet antall RAM til 256MB. (copy-paste fra tips til Amobil-tråden) Jøss! Dette er jo kjempe bra! da tror jeg at den virkelig kan takle panelene og de andre godbitene den skal inneholde Lenke til kommentar
poe Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 16. mai kom SE med en ny utgave av X1s white papers (forrige utgave kom noen uker etter MWC), som forteller at SE har doblet antall RAM til 256MB. (copy-paste fra tips til Amobil-tråden) Jøss! Dette er jo kjempe bra! da tror jeg at den virkelig kan takle panelene og de andre godbitene den skal inneholde Ja, der har SE blitt blant de beste i klassen, etter at de bommet litt med P990i. P1i er jo et annet eksempel på at SE har skjønt at rikelig med RAM gjør susen. Flott at de oppgraderte X1 før den kommer på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå