Andynator Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) når det gjelder bluetooth funker denne godt mot handsfreen i bilen Desverre er det kun lyden i telefonen som kommer om det ringer,kommer sms eller mail......men dette er det vist bare Nokia som klarer å gjøre noe med Musikk headsett er derimot en katastrofe, jeg har 2 stk og etter mye slit får du musikk gjennom dem,men spole er umuligt,ergo.....jeg gidder ikke bruke dem Håper dette kan fikses i neste oppdatering Endret 6. januar 2009 av Andynator Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 wohoo! Fått fikset Iphone ting. Slide to unlock greia. Eneste jeg liker med iphone. Samme er det når det ringer noen så må jeg slide for og svare eller legge på Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skyve, det heter skyve på norsk, evt. skli. (Om jeg ikke er helt på bærtur nå.) Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du har jo helt riktig bom fra min side! men siden du påpekte det så blir det ikke noe redigering av posten ! Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er bekreftet av verksted at det ikke er fukt som er årsaken til mine feil, og de har bestilt en del "optical joystick switch". Så den optiske vil forhåpentligvis reagere som ny når jeg får den tilbake Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 når kommer norske xperia til butikkene? Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 når kommer norske xperia til butikkene? Februar/mars sies det i omnia/hd/xperia-tråden. Jeg pratet med en Nordialog-forhandler for noen få dager siden. Da insisterte de på at 23/1 var bekreftet dato. Dro innom igjen i dag, da fikk jeg høre at 23/1 var ubekreftet dato... Blir vel fort engelsk versjon på meg da. K Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er bekreftet av verksted at det ikke er fukt som er årsaken til mine feil, og de har bestilt en del "optical joystick switch". Så den optiske vil forhåpentligvis reagere som ny når jeg får den tilbake Hva med problemet med at den skrur seg av da? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 har brukt min x1 engelsk versjon siden juleaften, og jeg finner ikke disse feilene som det blir snakket om, og treghet er heller ikke noe å snakke om når jeg skifter paneler. jeg trykker panleknappen, under et sekund er panelene oppe, og når jeg trykker på valgt panel er det på plass og klar til bruk på ca 2 sekunder. det eneste panelet som bruker litt lenger tid er touch flo som da laster et helt pogram når det starter. det tar ca 10 sekunder før det er klar til bruk. noe av grunnen til at jeg ikke ser endel av disse feilene er kanskje fordi jeg ikke har hatt en wb tidligere som jeg kan sammenligne med, men om det kommer en oppdatering snart som vil forbedre telefonen på flere måter er jo en positiv ting. liker iallefall telefonen, og alle muligheter. utseende er jo nyedlig, og wm 6.1 liker jeg osgå. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er bekreftet av verksted at det ikke er fukt som er årsaken til mine feil, og de har bestilt en del "optical joystick switch". Så den optiske vil forhåpentligvis reagere som ny når jeg får den tilbake Hva med problemet med at den skrur seg av da? Spurte hva de hadde planer om å gjøre ellers rundt fem i dag, de har ikke rukket å komme tilbake til meg på det Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Er det mulig å legge inn dette panelet som htc hd har som innbefatter dette aksjekursbildet? Isåfall kan noen gi meg et lite vink om hvor jeg finner det Endret 9. januar 2009 av Andynator Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Update igjen. Ny status på reparasjon fra verksted: Byttes i bytteenhet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg sa du hadde fått en søndags-formiddag-telefon Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg sa du hadde fått en søndags-formiddag-telefon Håper jeg får en lørdags-ettermiddag-telefon nå Langt mer positiv affære:P Lenke til kommentar
krio Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Var i Spania i julen og da opplevde jeg at WIFI levde sitt eget liv slo seg av å på som den selv ville, utrolig ititerende da Bluethooth også slår seg av da,dette prob har jeg ikke her hjemme noen som har opplevet det samme? og hva kan gjøres med slikt mon tro,,, Lenke til kommentar
osmano Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har også oppdaget at bluetooth noen ganger slår seg av. WIFI bruker jeg ikke så mye så har ikke så mye erfaring der. Tror også jeg har lest noe om dette på XDA-dev's. Tror de har prøvd å lage en fix for det. Ellers får vi håpe at det kan fikses ved en snarlig offisiell oppgradering...;.) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har også oppdaget at bluetooth noen ganger slår seg av. WIFI bruker jeg ikke så mye så har ikke så mye erfaring der. Tror også jeg har lest noe om dette på XDA-dev's. Tror de har prøvd å lage en fix for det. Ellers får vi håpe at det kan fikses ved en snarlig offisiell oppgradering...;.) Bluetooth har det med å slå seg av når wifi aktiveres/deaktiveres Håper snarlig på denne berømte oppdateringen Lenke til kommentar
krio Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har også oppdaget at bluetooth noen ganger slår seg av. WIFI bruker jeg ikke så mye så har ikke så mye erfaring der. Tror også jeg har lest noe om dette på XDA-dev's. Tror de har prøvd å lage en fix for det. Ellers får vi håpe at det kan fikses ved en snarlig offisiell oppgradering...;.) Bluetooth har det med å slå seg av når wifi aktiveres/deaktiveres Håper snarlig på denne berømte oppdateringen Jeg bruker den heller ikke så ofte den står slått av hele tiden,men som sagt så opplevde jeg at den slo seg på selv når jeg var i Spania samme skjedde i Sverige, den slo seg på jeg slo den av slik holdt den på, her hjemme merker jeg ikke noe til dette,, Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ligger faktisk en norsk vesjon ute på finn.no , er de kommet ut så tidlig da? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvis du leser nøye så står det klar til levering 23/1. Og kikker du på hva det står i butikken som status blir det enda mer Usikkert. (ventet inn 31/1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå