Abba91 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 En ganske så godt gjennomført review av Xperia'n, vet ikke hvor han har skaffet den, men det ser ut til at han har tilgang til det meste på telefonen og ikke bare panelene. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Wow, jeg ble helt satt ut av disse bildene: Jeg har lest specsene, og sammenlignet tallene mellom X1 / iPhone (som jeg har nå) og K850 (ikke brukt på lenge, nylig solgt). Men på bildene er X1 sjokkerende liten! Jeg er imponert! Dette er også skikkelig kult, med Touch Autofokus kan du med fingeren trykke hvor på bildet du vli at kameraet skal fokusere. Dette er første gangen jeg har sett noe slikt implementert i et kamera og tanken er genial! Legg også merke til at oppløsningen på skjermen er helt sinnyk: Bilder tatt med X1s 3,2mpx kamera. Dog med prototype-software: Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Wow, det var imponerende bilder, og autofokusen var jo genial. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Dette er også skikkelig kult, med Touch Autofokus kan du med fingeren trykke hvor på bildet du vli at kameraet skal fokusere. Dette er første gangen jeg har sett noe slikt implementert i et kamera og tanken er genial!G900 som kommer i slutten av mai har også dette, gleder meg til å prøve det. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk. Må si jeg er litt skeptisk til dette "review"et også, men hvis det er legit så fyy denne skal jeg ha!! Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk. Videoen er bedre enn det her blir fremstilt, hadde du giddet å lese denne "testen", hadde du fått med deg det. For å helle litt kald vann diverse steder mht Xperia X1, så sliter SE med WM, i den grad at SE dropper mye eyecandy (widgets bl.a)(men som vi igjen får se på UIQ 3.3) og i tillegg, er det fare for fremtidige WM SE modeller, 2 av 3 modeller - er nære ved å bli kansellert i den forbindelse. Altså mye av det man hittil har sett av X1, kommer ikke til å nå brukerne. Endret 6. mai 2008 av bmwm3 Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk. Videoen er bedre enn det her blir fremstilt, hadde du giddet å lese denne "testen", hadde du fått med deg det. "takk", så det nå, forhåpentligvis kommer den til og greie konkurrere med dagens Nokia telefoner, men er dessverre bitte litt skeptisk. =) Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Bildene var absolutt imponerende, men video var helt fullstendig tragisk. Må si jeg er litt skeptisk til dette "review"et også, men hvis det er legit så fyy denne skal jeg ha!! Dette var jo litt trist da, men er enig i at de burde droppe eyecandy hvis de ikke klarer å få det til å fungerere ordentlig. Så lenge de ikke tar bort hele panel systemet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Spiller igrunn ingen rolle for meg, paneler eller ikke. Jeg foretrekker at telefonen er lynende rask framfor at den er treig, men med hakkete eyecandy. Så lenge jeg får remote desktop og 800x480 oppløsning på skjermen så er jeg lykkelig! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvorfor sliter SE med WM, andre produsenter har da klart å lage brukergrensesnitt over WM på lignende måte før... Men Xperia kommer vel med UIQ-modeller også litt senere ikke sant, burde vel ikke være noen problemer med dem da SE bør være ganske drevne på UIQ nå. Vil UIQ-modellene være like gode på hardware? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå har jeg lest på forskjellige sider at denne muligens blir lansert i Juli, noen som har noe mer info om mulig releasedato? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Absolutt tidligste dato er i september, men jeg tviler den er her før 1. oktober. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 det kan kanskje tenkes at det er oppløsninga som gjør at de sliter, eller er det noen her som kan tenke seg at det er andre ting som begrenser? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Absolutt tidligste dato er i september, men jeg tviler den er her før 1. oktober. Virker som det er en generell konsensus blandt brukerne på diverse telefonforum at august er måneden. Kildene er SE-medarbeidere og folk fra FCC(The Federal Communications Commission). Det er lov å håpe! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 FCC har vel heller lite de skulle ha sagt her i europa? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) FCC har vel heller lite de skulle ha sagt her i europa? Sånn jeg har forstått det så må FCC godkjenne en mobil før den slippes i USA? Og nå var papirene ovesendt FCC for X1. De pratet på at det tok som regel 2-3 måneder fra mobiler ble godkjent der til de var på markedet. Europa og Asia er vistnok før USA på lanseringen. Endret 13. mai 2008 av dredg Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 X1 kommer ikke i år, det er det siste jeg sitter med etter en prat idag. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dette er trist, SE hadde jo garantert at den skulle komme i år ... Kan ikke være noe særlig bra for SE aksjene heller. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Dette er trist, SE hadde jo garantert at den skulle komme i år ... Kan ikke være noe særlig bra for SE aksjene heller. Jeg følger med på 3G iPhone, HTC diamond, Nokia Tube, Garmin Nuviphone, Samsung haptic og X1. Kommer X1 i august-oktober så kjøper jeg nok den. Kommer den først i 2009 så ender jeg nok på en annen telefon. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 iPhone 3G kan du stryke, Apple kommer til å ødelegge den også med deres ubrukelige strategi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå