mortengutt Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hei, har et spørsmål til dere WM-brukere som har litt peiling. Jeg har en svensk Xperia og har brukt áü-tasten på tastaturet for å få æ og ø ved å enten trykke på a eller o og så áü for å bla meg fram til rett bokstav. MEN, så leste jeg om et program man kunne innstallere for å få frem smiley, det her: SmileySMS_1.68.cab . Prøvde dette noen dager men likte det ikke så avinnstallerte dette. Så nå bruker jeg det normale oppsettet for å skrive sms, eneste er at áü-knappen ikke funker mer, jeg må bla på SYM-knappen ned 6-7 sider for å finne æ og ø. Noen som vet hva som kan ha gått feil siden den knappen ikke funker, evt hva jeg kan gjøre for å få den til å virke igjen? (hadde helst ikke tenkt å resette telefonen). Tips tas imot med et stoooort takk :-) Fortsatt ingen som kan være behjelpelig? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 du kan jo resette telefonen. enten via hard reset, eller seus. men det er du jo allerede klar over. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Kan du ikke prøve å legge inn ÆØÅ en gang til da. Min ÆØÅ-løsning forsvant også på jakt etter en keypad for enhånds sms-skriving. Jeg la det bare inn igjen. Oppskrift her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1037197 Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Hva er maks størrelsen på minnekort til X1? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 I norske butikker så er det 16gb: https://prisguiden.no/product.php?product_id=101750 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er det noen som har prøvd å sette den opp mot IP-telefoni? Er det noen plass i menyene for å kunne legge inn SIP server og SIP User ID f.eks? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet hvilken mappe jeg skal legge cab filer? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg laga en folder som heter "install" under "my documents" på minnekortet hvor jeg samler cab-filer og slikt. Spiller egentlig ingen rolle hvor du legger filene, programmet installerer seg i en egen folder når du kjører cab-fila. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som vet hvilken mappe jeg skal legge cab filer? Du kan legge de hvor du vil. Du starter de ved å trykke på dem. Deretter velger du om du vil installere programmet på minnekortet eller i det interne minnet. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 I innstillingene kan man også velge å slette cab-fila etter at den er installert. Veldig praktisk. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva skjer hvis man instalerere TF3D? Mister man panelene? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 I utgangspunktet, ja. Men du kan gå på start->settings->Today og huke bort TF3D. Deretter er det en cab-fil med et TF3D-panel du kan laste ned og installere. Da blir TF3D som et hvilket som helst annet panel og du kan velge mellom det og andre med X-knappen som vanlig. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvor får jeg lasta ned TF3D? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hvor får jeg lasta ned TF3D? Jeg fant det her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kan man få norske bokstaver på den svenske versjonen med svenskt tastatur? Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvor får jeg lasta ned TF3D? Jeg fant det her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=441439 TUSEN TAKK DET FUNKER SOM EN DRØM:d Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Heisann, jeg har et problem.Når jeg hører på music kommer det opp (A problem has occured with AudioManager_eng.exe) Noen som vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen som har prøvd å sette den opp mot IP-telefoni? Er det noen plass i menyene for å kunne legge inn SIP server og SIP User ID f.eks? Noen som gidder å sjekke, please? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det noen som har prøvd å sette den opp mot IP-telefoni? Er det noen plass i menyene for å kunne legge inn SIP server og SIP User ID f.eks? Noen som gidder å sjekke, please? Jeg har vel vært gjennom alt av menyer et titalls ganger og kan ikke huske å ha sett noe om SIP etc. Derimot har jeg installert fring (for skype) og det støtter disse SIP servicene: Gizmo, VoipStunt, Free World DialUp, VoipCheap og SIPNET i tillegg til en egendefinert. Jeg har ikke testet SIP der selv, men med Skype fungerer det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå