Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!

Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har du nok rett i.

Første kvartal ja. Så får vi se om det blir januar eller mars. Har hørt at den kommer like over jul.

Den engelske utgaven vil nok synke i pris når den norske er på markedet. (ifølge en butikk i Trondheim)

Endret av osmano
Lenke til kommentar
Som med alle andre taster, trykk shift først?

Nope... Prøver å få dette til å funke på en HTC Touch Pro, men der må jeg trykke Fn taster for å få de norske bokstavene etter å ha endret registry. Og når jeg trykker på FN tasten, så "forsvinner" Shift tasten...

BTJ

Lenke til kommentar

Nope... Prøver å få dette til å funke på en HTC Touch Pro, men der må jeg trykke Fn taster for å få de norske bokstavene etter å ha endret registry. Og når jeg trykker på FN tasten, så "forsvinner" Shift tasten...

BTJ

Aha! Vel, jeg har dessverre ikke noen Touch Pro å teste med så jeg kan nok ikke bidra med så mye. Direkte adgang til både æ, ø, å, Æ, Ø og Å fungerer helt fint på X1.

Lenke til kommentar

Tross store problemer med telefon og supportapparat ved P990i kjøpte jeg X1 i går.

Denne telefonen har en helt annen standard en P990i. Kjennes solid ut og har en super skjerm. Problemet mitt er bare Bluetooth handsfree'en min. Har et Nokia BH-604 hodesett. Dette fungerer mot telefonen, delvis. Det kobler seg opp og jeg får startet å spille via mediaplayer panelet. men knappene på telefonen, dvs. skip frem og bak + play/pause fungerer ikke. og om jeg slår av hodesettet om musikken spiller eller ikke så starter telefonen selv å spille når den mister kontakten med hodesettet. Eneste måte å få det til å stoppe på er om jeg bytter panel.

Om jeg starter windows mediaplayer fra programmer og bruker denne så fungerer knappene som de skal, alle sammen. Dvs. at det er et problem mellom mediaplayeren til SE og Nokiahodesettet.

Ringte så SE og spurte... selvfølgelig "skal ikke si det er nokia hodesettet, men trolig kan det kanskje være det... bla.bla.bla...."

Så mitt spørsmål er om noen her har eller har tilgang til et SE BT stereoheadset og kan teste dette mot X1 og se om musikkommandoene virker. (altså AVRCP).

Lenke til kommentar

BTJ

Hva med å trykke shift først og så Fn+whatever?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...