TheScirocco Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er spesiellt interessert i hvordan de løser dette med kontakter, sms, mms osv...fordi Windows Mobile pr default er VELDIG tungvindt når det kommer til dette. Hva mener du med dette? Mener ikke å være kverulant, men jeg er av motsatt oppfatning. Har aldri hatt en telefon som er bedre på disse punktene en min S730! Men gosh..."second half this year" er lenge å vente på en telefon. Mye arti kan skje på telefonfronten før den tid. Apple kan for eksempel komme med en sjokkerende oppgradert variant av iphone...hvem vet. Enig med deg der...Mye kan skje før denne blir lansert. Er second half for hele verden eller er det bare i Norge? Hadde besøk av en representant fra Sony Ericsson i dag. Det ble da lagt frem en påstand om at Norge og Sverige vil være prioriterte land i forbindelse med lansering av denne! Får bare håpe det stemmer Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg syns det er irrelevant hva slags 3dje-parts programvare som følger med.. Det er WM jo, alt kan lastes ned. Der har vi en som har skjønt det. Er jo en hel skog med festlig og nyttig programvare der ute som man kan leke seg med på WM-telefoner. Til de som lurte, WM 6.1 er ute, har blitt merkbart kjappere og har noen nye løsninger som blandt annet trådet sms(jeg liker det mens andre misliker det..). Versjonen som det ryktes at kommer i SE X1 er en enda nyere versjon av WM som er redesignet fra bunnen av for og støtte touch-basert navigasjon. Stemmer dette så blir SE X1 uhyre spennende for min del i hvert fall. Jeg er godt igang med pønsking på hvordan jeg kan lure sjefen til og gi meg en slik Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 trådet sms, meh. men så bruker jeg ikke tråd layout i epostprogrammer heller, og der kan en i det minste få bruk for det når en har en epostliste eller noe hvor folk "forker" i hytt å pine... Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg syns det er irrelevant hva slags 3dje-parts programvare som følger med.. Det er WM jo, alt kan lastes ned. Der har vi en som har skjønt det. Er jo en hel skog med festlig og nyttig programvare der ute som man kan leke seg med på WM-telefoner. Til de som lurte, WM 6.1 er ute, har blitt merkbart kjappere og har noen nye løsninger som blandt annet trådet sms(jeg liker det mens andre misliker det..). Versjonen som det ryktes at kommer i SE X1 er en enda nyere versjon av WM som er redesignet fra bunnen av for og støtte touch-basert navigasjon. Stemmer dette så blir SE X1 uhyre spennende for min del i hvert fall. Jeg er godt igang med pønsking på hvordan jeg kan lure sjefen til og gi meg en slik Må si meg enig her... Så lenge Hardware er bra så kan vi klare å skaffe Software på egenhånd, hvertfall når det er Windows Mobile. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Blir spennende å se når denne faktisk kommer ut, og om den er så bra som jeg håper Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sony Ericsson Xperia x1 runs windows mobile 6.1 Vet ikke om flere vet om dette, men tar det med. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Denne eller iPhone v2.0 - vi får se. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sony Ericsson Xperia x1 runs windows mobile 6.1 Og her er noen skjermskudd: Kanskje det bare blir WM6.1 og kanskje blir det hva m-r kaller WM6.5, hvem vet? Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nice! 528MHz prosser!!! det lukte lovende. Får bare håpe at den kommer før den blir utdatert Gleder meg vilT!!!! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Det der beviser ingenting annet enn at PROTOTYPEN kjører WM6.1. Fullversjonen kjører en senere utgave av Windows Mobile. Features som kommer er bla ny og bedre multimediaspiller (som noen pratet om tidligere i tråden), bedre støtte for fingertouch, støtte for dedikert GPU. Det sies at det er den største oppgraderingen av utseende i senere tid for Windows Mobile så det er absolutt noe å se fram til. Lenke til kommentar
nixtus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 mmmmmm.. do want! Flere bilder her Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hihi, måtte le litt av den: The XPERIA X1 is one hot potato phone, Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 en morsom sak om skjermoppløsning: http://mobilyazilar.blogspot.com/2007/01/w...a-and-qvga.html Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Makan til misvisende illustrasjon Sigmund_Freud. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Makan til misvisende illustrasjon Sigmund_Freud.Om jeg ikke husker helt feil er det et offisielt demostrasjonbilde fra Samsung når de lanserte en mobil med VGA-oppløsning i Korea et år eller to tilbake. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hmmm, fikk skrekken etter å ha hatt tytn for mange år siden når det gjelder å dra tastaturet ned på denne måten....det blir "feil" liksom. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Gleder meg virkelig til denne mobilen, men er bitte litt skeptisk til tastaturet. På en annen side så er jo ikke dette Nokia så regner med at det går bra. Skjermen er fortsatt Touch? og ikke multi touch? Det at den kun har 65k er litt nedrykk, men med tanke på den herlige oppløsningen så kan en ikke klage for mye. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 For de som ikke er så happy mht WM, Xperia serien består ikke bare av WM, men også av UIQ. X1 kommer November (siste jeg hørte) Den neste modellen skal komme omtrent samtidig. Eneste jeg vil nevne om denne er at den ikke kjører WM. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Blir det noen andre endringer i X2(?) enn UIQ istedet for WM (hardware altså)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå