Antonov Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Noen som vet om nettsider der man kan laste ned programmer, spill osv gratis til telefonen? Lyst på litt stæsj å ha på min fiiiiiiine Xperia :!: Grattis med ny X1! SonyEricsson har en nettside som bl.a. inneholder "Fun & Downloads". Den krever at man registrerer seg. Er noen år siden jeg har brukt tilbudet på nettsiden, så vet ikke sikkert hva de har å tilby av programmer, spill osv. Her er forsiden til SE: http://www.sonyericsson.com/cws/home?cc=no&lc=no Og siden med "Fun & Downloads" hos SE her Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Mortengutt, Åssen syntes du høytalerene er i Xperia, høres det bra ut vist du f.eks hører på musikk osv? Skal jo være stereo høytalere.. 007 bond trailerene er vell også lagt inn, åssen syntes du det er og se film på den? Og hva syntes du generelt om telefonen? EDIT: Fikk lurt inn enda ett spørsmål Endret 26. oktober 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
osmano Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har lest MYE om X1 nå men det er ennå en ting jeg ikke er sikker på. Er det stereohøytalere på telefonen? Som kjent må det være to høytalere for å få stereo:-) Jeg har ennå ikke funnet mer en en høytaler. I brukerguiden står det "loudspeaker". Altså EN høytaler....Noen som kan si noe om dette? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har lest MYE om X1 nå men det er ennå en ting jeg ikke er sikker på. Er det stereohøytalere på telefonen? Som kjent må det være to høytalere for å få stereo:-)Jeg har ennå ikke funnet mer en en høytaler. I brukerguiden står det "loudspeaker". Altså EN høytaler....Noen som kan si noe om dette? Jeg var sikker på at det var to høytalere i den, men når jeg nå skulle finne en link for og bekrefte det.. Fant jeg ikke noe.. Sett på 5-6 forskjellige rimelig store mobilsider.. Så jeg håper en luring kan komme og fortelle oss dette? det er faktisk litt viktig for meg om det er stereo speakers eller ikke.. Lurer kanskje på om jeg så en review på youtube at de sa det var en høytaler på hver side av mobilen.. men er ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hva er vitsen med stereohøyttalere? de skal jo bare ringe uansett. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Mortengutt, Åssen syntes du høytalerene er i Xperia, høres det bra ut vist du f.eks hører på musikk osv? Skal jo være stereo høytalere..007 bond trailerene er vell også lagt inn, åssen syntes du det er og se film på den? Og hva syntes du generelt om telefonen? EDIT: Fikk lurt inn enda ett spørsmål Den har en høytaler, og synes vel ikke lyden ut av telefonen er den beste, man merker den kun har en høytaler og det er fort gjort at fingrene kommer i veien mens man skriver på den, men jeg synes ikke det er all verdens krise. Når jeg kobler til ørepropper på 3,5 mm utgangen synes jeg lyden er veldig bra, den har ikke noen innstillinger for megabass osv, men lyden er mer enn tilfredsstillende for meg. å se på film er som en drøm, bondtraileren er sylskarp og genial - de videone jeg har konvert over i .mp4 format blir også bra, bare litt smalere bilde enn bondtraileren fordi jeg ikke er så flink på å finne rett format, hehe. Men den duger., Brukte Xperiaen nå i 2 uker på ferie i Egypt og den har vært helt genial til oppkobling av wifi i Kairo og på stranden i Hurgada, samt bildetaking i Kairo av pyramidene, sende mail osv osv. Synes det er en helt genial telefon selv om WM er veldig nytt for meg, min første av det slaget. Jeg har den svenkse versjonen så har ikke æ og ø, men om man går innpå symboler så finner man dem der - så man får dem, bare litt tungvint å hente den opp. Men absolutt en fresh sak, og ALLE som ser den kommer bort og spør hva det er slags lekkerhet jeg har, så det er jo litt kult da, hehe Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) hva er vitsen med stereohøyttalere?de skal jo bare ringe uansett. Tja.. Vist man skal se på youtube, eller høre på musikk uten og ha på seg headsett.. Det er litt greit.. Brukte min E90 ofte til og spille musikk mens jeg gjorde lekse oppgaver.. Faktisk, nede i puerto rico satt meg og ett par kamerater og venninner på varanderen på hotellet og drakk ett par øl og så på solnedgangen og hørte på litt musikk fra mobilen.. Bare for og ha noe litt bakgrunnsmusikk.. for all del, E90 spilte ikke så bra, men det funket med bare litt musikk og bare chillet i varmen.. EDIT: Tusen takk for svar mortengutt =) Ble litt skuffet at det bare var en høytaler, men resten hørtes fantastisk ut.. Endret 26. oktober 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hver sin smak :/ jeg ønsker meg en sperre på telefoner, så de ikke spiller musikk igjennom høyttaleren(e) i offentlige rom når det er andre tilstede. ikke det at det er teknisk mulig med det første, men jeg har irritert meg over (i mine øyne) pøbler som har mobilen hengende rundt halsen på skolen, t-bane, trikk osv, og som lar den skrike ut ulyder til alle andres skrekk og gru. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 hver sin smak :/jeg ønsker meg en sperre på telefoner, så de ikke spiller musikk igjennom høyttaleren(e) i offentlige rom når det er andre tilstede. ikke det at det er teknisk mulig med det første, men jeg har irritert meg over (i mine øyne) pøbler som har mobilen hengende rundt halsen på skolen, t-bane, trikk osv, og som lar den skrike ut ulyder til alle andres skrekk og gru. hehehe :!: Jeg er nok ikke en av dem.. Så vist jeg får tak i en telefon med 2-3-4 høytalere så skal jeg ikke forstyrre folk andre folk med det =) hehe.. For all del.. 9/10 tilfeller hører man jo musikk med headsettet på.. og da er det bra 3.5 pluggen gir god lyd som mortengutt sier.. Det er jo det viktigste.. Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Er det ingen andre som har fått Xperiaen her inne på forumet? Trodde alle kom til å få seg denne så fort den kom ut i Sverige jeg. hadde vært kjekt å hatt noen å delt noen erfaringer med, samt fått tips av Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Beste sida i verden for programmer osv. til WM Blir oppdatert daglig og det beste av alt er at den er GRATIS For de som liker å stjele ser jeg, få det bort. Endret 26. oktober 2008 av Hedonism Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Beste sida i verden for programmer osv. til WM Blir oppdatert daglig og det beste av alt er at den er GRATIS For de som liker å stjele ser jeg, få det bort. For de som ikke betaler tusenvis av kroner for funksjoner som burde følgt med telefonen, men samme for meg. Endret 27. oktober 2008 av Abba91 Lenke til kommentar
Andy81 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 http://www.dingz.no/php/art.php?id=790198 Lenke til kommentar
osmano Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) http://stuff.tv/Review/Sony-Ericsson-Xperia-X1/ ....og enda en (på norsk).... http://www.mobilbloggen.no/2008/10/test-so...sson-xperia-x1/ ....og enda en....:-9 http://www.tracyandmatt.co.uk/blogs/index....peria-x1-review http://www.dingz.no/php/art.php?id=790198 Denne har vært vist før....eller tar jeg feil? Jeg har i hvert fall lest den for en stund siden.... Endret 27. oktober 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) http://www.dingz.no/php/art.php?id=790198 Denne har vært vist før....eller tar jeg feil? Jeg har i hvert fall lest den for en stund siden.... Dette er dinside testen =) den er blitt linket i tråden her.. Dinside, dingz og itavisen samerbeider endel... Endret 27. oktober 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Gumle Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 jeg nekter å tro at kamera tar "så" dårlig bilder, jeg har jo sett et par andre bilder tatt med X1, og de ser knall utTror dårlige bilder kan komme av fingerflekker på fastmontert deksel. Min k850i har dette problemet. Jeg må passe på å pusse dekselet før bildene tas. Har X1 fastmontert deksel over linsa? Det ser sånn ut på bilder av tlf. Min forrige tlf K810i hadde manuelt deksel ytterst, og da ble bildene bestandig klare. Forøvrig skal ikke dette stoppe meg fra å kjøpe tlf. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Om man har mer informasjon å tilføye i posten sin, så skal man benytte redigeringsfunksjonen, om ikke det er kommet nye poster i mellomtiden. Jeg har flettet sammen fire innlegg. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Phillipsdiga Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 par spørsmål. Hvilke filmformater tar Xperia'n? (DivX, mpeg, Xvid etc) Er det noe problem å synkronisere den mot en Macbook? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Xperia X1 kjører Windows Mobile og det betyr at det finnes en enorm mengde programvare der ute så jeg kan omtrent garantere at alle ønskede videoformater kan brukes med X1. Syncing til Mac kan jeg ikke svare på, men til Vista er det ihvertfall helt utrolig enkelt. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg sendte mail til Sony Ericsson om det går ann og deaktivere Panels og om det går ann og omprogrammere panel knappen.. Slik som på HTC, kan man deaktivere touchflo.. Og fikk just svar fra support: Tyvärr finns det ej någon möjlighet att avaktivera panelerna och/eller panelknappen på Sony Ericsson X1 Vet ikke om noen flere lurte på det, men det viser seg at det faktisk ikke går.. Så det syntes jeg var dumt, men men.. nå burde teste til amobil være her snart.. så vi får se hvor trægt de syntes det er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå