osmano Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 34 dager igjen før den engelske versjonen skal komme i salg i norge.jeg håper den norske kommer samtidig, men jeg regner med det kan gå en måned ekstra Er dette riktig.....Den engelske versjonen slippes 30. september. Hvorfor tar det så lang tid før man for selge den i Norge....? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 telefonen lanseres den 30 september. den slippes den 30 oktober i norge. i sverige kommer den svenske utgaven den 10 oktober. jeg husker ikke når den britiske eller når den tyske utgaven kommer, men det blir vel rundt 10 oktober på de også tenker jeg. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvilken farge foretrekker folket på denne? Jeg skal gå til anskaffelse av en svart Xperia X1. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tja...er usikker. Først ville jeg også gå for svart men synes også at den grå er lekker. Metallet kommer bedre til sin rett på den gråe. Vi får se. Skal du ha den engelske eller vil du vente på den norske versjonen? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg venter nok på den norske versjonen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg venter også på den norske versjonen, og vil også prøve å få muligheten til å prøve telefonen i butikken. det er en fare for at den svarte fargen vil forsvinne med tiden (riper osv.) så selv om jeg synes den svarte er penest ny, så kan det hende at jeg går for den metallfargede. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 for min del syns jeg silver minner litt om P1i Lenke til kommentar
apwr Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 For å skape litt liv i denne tråden...Hvilke paneler ønsker dere at skal utvikles av Sony Ericsson og evt. tredjepartsleverandører? Hvilke bruksområder ser dere for dere? Kom med innspill! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 jeg har blandt annet planer om å styre en musikkserver med denne telefonen. for øyeblikket ser det ut til å bli igjennom nettleseren, og da (egentlig uansett) så vil det lønne seg med en høyoppløst berøringsfølsom skjerm, + trådløst internett, og god batterilevetid. om noen tredjepartsutviklere lager et eget mpd grensesnitt spesifikt til denne telefonen så vil jo det muligens fungere bedre, selv om det da spørs om jeg kan bruke en nettleser på en datamaskin, men det er vel bare å ha flere grensesnitt mot mpd. kanskje et vnc panel hadde vært artig også, det blir jo da kjekk fjernstyring av diverse datamaskiner Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hmm....denne var spennende helt til jeg kjøpte tidenes mest ubruklige telefon, htc touch pro, delvis for sin tungvindte opprativsystem,å en drøss andre ting men også fordi det fremdeles er et mareritt å ha denne typen tastaturer.. Nei takk, fremdeles se c905 eller samsung innov8 på meg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vel, det er ikke for alle disse telefonene, det er derfor det ikke er flere slike på markedet Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Unboxing av telefonen: Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kommer X1 ut på fredag? ja, i visse markeder gjør den det. Skal du ha den norske versjonen derimot, må du vente til 30. oktober. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ohh? norskeversjonen i oktober? trodde det var etter nyttår Lenke til kommentar
apwr Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ser ut som om du har rett, at den engelske versjonen kommer til Norge den 30. oktober. Endret 6. oktober 2008 av apwr Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hvilken versjon kommer på fredag da? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Her kan du lese litt. jeg som prøvde og unngå lesing *faen* bwah bwah Lenke til kommentar
osmano Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 hvilken versjon kommer på fredag da? Det som er det store spørsmålet er om vi norske kan kjøpe en engelsk versjon for så å installere norsk språkpakke når den er tilhgjengelig. Det som blir det kinkige er hvis den norske versjonen kommer med "norske" taster på tastaturet. Hva gjør man da med æøå på en engelsk versjon....Noen som vet hvordan dette vil bli? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå