Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Kommer an på hvor du tar bilder, utendørs spiller jo blitsen ingen rolle og da kan høyere antall megapixler gi bedre bilder. Men enda viktigere er imidlertid optikken til kameraet, så et BRA 3,2 mpx kamera kan fort gi bedre bilder enn et dårlig 5mpx. Vet ikke nøyaktig hvilken billedbrikke som står i Xperia X1, men Sony Ericsson generellt er svært flinke med mobilkamera så jeg tro nok X1 vil ta bra bilder. Tar du bilder innendørs er plutselig blits mye viktigere enn mpx og da har X1 et forsprang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, greier ikke å bestemme meg mellom X1 og Touch HD... hardwaretastatur er jo kos, samtidig som 3.8" skjerm også er veldig greit. Hadde touch hd kommet med tastatur og blitz, så hadde jeg kjøpt den med det samme, men nå må jeg vel bare vente på noen tester tenker jeg. X1 virker jo å være veldig rask, så hvis denne er mye tregere så blir det vel X1.

Lenke til kommentar
34 dager igjen før den engelske versjonen skal komme i salg i norge.

jeg håper den norske kommer samtidig, men jeg regner med det kan gå

en måned ekstra :(

 

Jaja, jeg tar nok engelsk versjon vist den kommer 1 måned før norsk.. Vil tippe at jeg kan få installert norsk etterhvert.. ÆØÅ knappene klarer jeg uten, så lenge ÆØÅ er som tegn så jeg kan legge de inn uansett..

 

Er vell ikke så altfor stor forskjell, utenom språket..

Lenke til kommentar
34 dager igjen før den engelske versjonen skal komme i salg i norge.

jeg håper den norske kommer samtidig, men jeg regner med det kan gå

en måned ekstra :(

 

Jeg er ganske sikker på at modellen med de norske særbokstavene ikke kommer på markedet før i første kvartal 2009. Så det blir lang ventetid, men hvis man skriver mye tekst, så er det noe herk ikke å ha norsk tastatur.

Lenke til kommentar
jeg må si at jeg egentlig ikke skjønner hvorfor den norske versjonen skal komme så mye senere.

er ikke det norske tastaturet likt det svenske? bare med andre bokstaver på de respektive tastene for

Æ Ø og Å?

 

 

I utgangspunktet stemmer det jo, men når det gjelder industriproduksjon så er det nok ganske mye mer som kreves enn at de beordrer ei apekatt til å male æ, ø og å på tastene isteden for de særnorske svenske.

Lenke til kommentar
en jeg snakket med på telebutikken(eller noe slikt) sa det ikke var sikkert denne kom til norge

Muligheten til å oppgradere til norsk var ikke en selvfølge og for dem som kjøper en engelsk versjon og det plutselig skulle dukke opp en norsk....aldri kommer til å få solgt sin utenlanske versjon

 

så vent å se heller

 

Hmm, det er i grunn helt sant.. jaja, min E71 får holde ut en stund til..

Lenke til kommentar
jeg må si at jeg egentlig ikke skjønner hvorfor den norske versjonen skal komme så mye senere.

er ikke det norske tastaturet likt det svenske? bare med andre bokstaver på de respektive tastene for

Æ Ø og Å?

 

 

I utgangspunktet stemmer det jo, men når det gjelder industriproduksjon så er det nok ganske mye mer som kreves enn at de beordrer ei apekatt til å male æ, ø og å på tastene isteden for de særnorske svenske.

 

joda, men sett bort ifra programvaren, som uansett burde være en ganske liten endring, så kunne de ha brukt tidsdelt multipleksing på produksjonslinjen til den svenske xperiaen,

for å komme tidligere inn i det norske markedet. jo lenger de venter, jo flere vil gå for en telefon som ikke er ifra sony ericsson.

 

men men, dem om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...