Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig en mobil uten plastikk. Skjermen kunne godt vært 3,5". Da hadde kart og nettsider blitt mer oversiktlig. Skjermen på N73, som er 2,4" synes jeg er for liten til slikt. Da er skjermen på min PDA på 3,5" bedre til kartlesing og nettsider. Er litt i tvil om jeg skal gå for Xperia x1, eller om jeg skal vente og håpe Sony Ericsson kommer med en med større skjerm, og i metall. Skjønner ikke hvorfor SE er redd for å lage telefoner med større skjermer. Bortsett fra P1, men likte ikke tastene og plastikken.

Lenke til kommentar

Problemet mitt er mobiler ala type X1. Eller da også P990i. Eller kanskje mest av alt Sony Ericsson. P990i skulle være verdens beste mobil og var hypet opp i skyene. Probleme med den og som jeg vedder 200,- på blir samme problem med X1 er at SE kommer med mobilen 1 - 1,5år forseint i forhold til markedet. Hadde P990i kommet når den skulle komme og med softwaren som den har nå snart 2 år etter lansering hadde den vært en hitt. Men jeg kan nesten garantere at X1 kommer til å lide samme skjebne som P990i. Den kommer ikke til å være stabil når den kommer ut, og de som kommer til å kjøpe denne sinsykt dyre mobilen kommer til å bli prøvekaniner.

 

Mulig jeg er bitter etter mitt P990i kjøp, men etter kundeservicen man fikk så blir det LENGE til min neste SE. Og nå har de til og med begynt med et os det aldrig har brukt før... og de klarte ikke å få noe godt ut av en versjonsendring på UIQ en gang... jaja. Lykke til.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Ta en titt på de prisene som kommer opp via søket: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...=&pricemax=

 

 

Treff i nettbutikkenes prislister

Antall treff: 6. Viser 1 - 6. Søketid: 1.29 sekunder

 

MyTrendyPhone

6-10 på lager 136,-

Sony Ericsson P1i, X1 Stylus Pen - ISP-40

 

PS.no Ingen på lager 6250,-

SONY_ERICSSON X1 Xperia X1 Xperia

 

Papyrus Ingen på lager 12495,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Telenor profil (eri104443t)

 

Papyrus Ingen på lager 12495,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

Mobilland.no Ingen på lager 12551,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

El-land.no Ingen på lager 13599,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

Velg side: 1

 

 

Prissjokk på Xperia. Spørsmålet er da om man kan endre språk fra engelsk til norsk når den tid kommer?

 

 

Blir nok en dyr telefon ja, men det er prisforskjell på utgavene og noe endelig er ikke fastsatt enda.

Lenke til kommentar
Ta en titt på de prisene som kommer opp via søket: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...=&pricemax=

 

 

Treff i nettbutikkenes prislister

Antall treff: 6. Viser 1 - 6. Søketid: 1.29 sekunder

 

MyTrendyPhone

6-10 på lager 136,-

Sony Ericsson P1i, X1 Stylus Pen - ISP-40

 

PS.no Ingen på lager 6250,-

SONY_ERICSSON X1 Xperia X1 Xperia

 

Papyrus Ingen på lager 12495,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Telenor profil (eri104443t)

 

Papyrus Ingen på lager 12495,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

Mobilland.no Ingen på lager 12551,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

El-land.no Ingen på lager 13599,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

Velg side: 1

 

 

Prissjokk på Xperia. Spørsmålet er da om man kan endre språk fra engelsk til norsk når den tid kommer?

 

 

Blir nok en dyr telefon ja, men det er prisforskjell på utgavene og noe endelig er ikke fastsatt enda.

 

 

I Sverige har de foreløpig pris på X1 lavere enn Touch Pro. (Katshing)

Lenke til kommentar

Offisiell pressemelding fra Sony Ericsson:

 

Sony Ericsson today announces 30 September 2008 as the official launch date for the highly anticipated Xperia™ X1– initially available to consumers in the UK, Germany and Sweden. The handset will be available in other markets across Europe, Asia and Latin America throughout Q4 2008.

Lenke til kommentar
Offisiell pressemelding fra Sony Ericsson:

 

Sony Ericsson today announces 30 September 2008 as the official launch date for the highly anticipated Xperia™ X1– initially available to consumers in the UK, Germany and Sweden. The handset will be available in other markets across Europe, Asia and Latin America throughout Q4 2008.

Da blir det sansynlig vis den engelske versjonen på meg... Så lenge jeg finner ut at det er mulig å installere norsk tastatur-oppsett da.

Lenke til kommentar

Er det stereo høytalere i denne saken? eller er den en vanlig monohøytaler?

 

Denne har Qualcomm MSM7200 528MHz, HTC touch HD har Qualcomm MSM 7201A 528 MHz. Er det noe særlig forskjell på de to?

 

Touch HD har 5mpixel kamera uten blitz, denne har 3.2mpixel kamera med blitz.. Ser mange skriver at blits er veldig viktig. En av dere som har litt greie på det, ville dere gått for 3.2 med blits eller 5 uten blits?

 

Det var det jeg hadde av spørsmål =)Håper noen kan svare meg på disse tre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...