Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Dette er jo SE P990i allover!! :whistle:

 

De kommer sikkert ikke til å slippe den før over nyttår og da kommer den trolig til å være i en "betautgave" der forbrukeren får slite med en uferdig telefon. Eneste håp er vel at HTC tar i et tak og gjør telefonen bra for SE. Jeg kommer iallefall til å holde meg LANGT unna SE telefoner samme hvem som har laget den. Supporten til SE er jo like bra som en pakke mugla ost, og kundeservicen likeså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt på de prisene som kommer opp via søket: https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...=&pricemax=

 

 

Treff i nettbutikkenes prislister

Antall treff: 6. Viser 1 - 6. Søketid: 1.29 sekunder

 

MyTrendyPhone

6-10 på lager 136,-

Sony Ericsson P1i, X1 Stylus Pen - ISP-40

 

PS.no Ingen på lager 6250,-

SONY_ERICSSON X1 Xperia X1 Xperia

 

Papyrus Ingen på lager 12495,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Telenor profil (eri104443t)

 

Papyrus Ingen på lager 12495,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

Mobilland.no Ingen på lager 12551,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

El-land.no Ingen på lager 13599,-

SONY ERICSSON XPERIA X1 Netcom profil (eri104443n)

 

Velg side: 1

Lenke til kommentar
Åssen er skjermen på denne?

Er det noe lignende som på iphone, altså at den tåler endel og ikke får så mange riper? noen som vet noe om det,,

 

Et annet spørsmål om skjermen også: Promotion-videoene viser oss at skjermen skyves ut i en LITEN bue (arc), og skermen danner derfor IKKE noen skikkelig stor vinkel i forhold til tastaturet. Således ser det ut som om det blir vanskelig å se og bruke skjermen når man setter telefonen ned på bordflaten og skal taste inn med fingrene (pekefingrene primært). Det ser ut som det heller er lagt opp til at man skal holde telefonen i hendene og bruke tomlene til å taste med, noe jeg personlig ikke liker så godt.

 

Men er det noen som har sett en telefon og prøvd den skikkelig, som kan si om man kan vippe skjermen tilstrekkelig høyt opp slik at den danner en god vinkel med tastaturet og med blikket til den som skriver? Kan skjermen "tiltes" skikkelig, slik som på TyTNII, for eksempel? For meg og mange andre vil dette i så fall være den største negative design-feilen ved denne ellers så praktfulle og funksjonelle telefonen.

Lenke til kommentar

@Sigmund_Freud:

Priser finnes i flere land, legger ved en link til butikker i Sverige

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=277309&ref=159

 

At den endelige prisen vil bli rundt 6-7 000 kr skal vi nok anta (uten abm).

Hvor har du har kilden din til at ingen har prisen i dag?

 

Samtidig skriver svenske mobil.se at Xperia släpps i början av oktober?

 

Slik jeg kan se det er noe av forskjell i pris hvilken utgave man velger (farge /

 

@bmwm3:

Kilde til kompisen din sine påstander?

Lenke til kommentar
@Sigmund_Freud:

Priser finnes i flere land, legger ved en link til butikker i Sverige

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=277309&ref=159

 

At den endelige prisen vil bli rundt 6-7 000 kr skal vi nok anta (uten abm).

Hvor har du har kilden din til at ingen har prisen i dag?

 

Samtidig skriver svenske mobil.se at Xperia släpps i början av oktober?

 

Slik jeg kan se det er noe av forskjell i pris hvilken utgave man velger (farge /

 

@bmwm3:

Kilde til kompisen din sine påstander?

 

Ja, jeg er også interessert i kildene til bmwm3 :p

Lenke til kommentar
Åssen er skjermen på denne?

Er det noe lignende som på iphone, altså at den tåler endel og ikke får så mange riper? noen som vet noe om det,,

Får ikke Iphone riper??????????????

De jeg motvillig har måttet se på å prøve(ja det vrir seg i kroppen av smerte) har sett ut som et takras....

 

Hahaha, kjenner den følelsen, men ser videoer som:

 

Gjør det med Diamond og du kan bare kasten den etterpå for hadde ikke sett ut i mørket engang.. Så derfor håpte jeg at X1 hadde noe litt bedre beskyttelse en Diamond..

Lenke til kommentar
Åssen er skjermen på denne?

Er det noe lignende som på iphone, altså at den tåler endel og ikke får så mange riper? noen som vet noe om det,,

Får ikke Iphone riper??????????????

De jeg motvillig har måttet se på å prøve(ja det vrir seg i kroppen av smerte) har sett ut som et takras....

 

Hahaha, kjenner den følelsen, men ser videoer som:

 

Gjør det med Diamond og du kan bare kasten den etterpå for hadde ikke sett ut i mørket engang.. Så derfor håpte jeg at X1 hadde noe litt bedre beskyttelse en Diamond..

 

Skulle ønske telefoner i denne klassen hadde hatt ripesikkert glass som nokia arte og lg secret(å sikkert flere...)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg har heller ingen tro på at X1 kommer i 08, men vi vil snart se bilder av en candybar Xperia model også (X2) pluss en til, og de er ikke veldig langt unna ifht X1, om man trenger alternativer til X1...

En lansering i September, litt usikker om vi vil se disse da...

Er betydelig omorganisering i SE for øyeblikket, mange er misfornøyd, og vi kommer heldigvis snart til å se frukter av omveltningen til SE's nye CEO.

Litt i Q4 iår, men fra 09 og spesielt Q3 og ut, ser vi en helt ny SE, med ny HW og FW.

Mindre copy/paste og mer kvalitet, ikke den meningsløse strømmen av innholdsløse modeller som vi har sett endel til i den senere tid.

S60 også.

Mange modeller har blitt kansellert, noe bra og noe dårlig.

Får se om jeg kjører en egen tråd å nevner noe mer konkret.

Er lite her for tiden.

Står til sigmund?

:thumbup:

*Glede seg* :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...