OPL Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har et problem ved avspilling av film og serier etc, problemet er at jeg bare får lyd når jeg spiller dem i winamp får ikke noe lyd når jeg prøver vlc eller andre avspillere. Vil ikke bruke winamp til og spille av syns det funker dårlig. Noen som vet hvorfor jeg ikke får lyd i vlc player ? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hva slags format er filene da? har hatt samme problem med VLC, altså ikke noe lyd ved avspilling. Dette har vært for .avi filer. Tror problemet fikset seg ved og reinstallere VLC. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2008 Nå fungerer ikke lyden i noen programmer, den fungerer med en gang jeg restarter PC-en men etter en stund så funker den plutselig ikke igjen. Noe rart når jeg spiller fra youtube så kan jeg vente 2 min eller no så plutselig kommer lyden på, skjønner ikke det her. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg aner ikke hva som kan være feil jeg. Men personlig ville jeg har prøvd og reinstallere lyd driveren. Skader jo ikke og prøve. Endret 19. februar 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå