Thelle Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Hei, Jeg spiller litt online på PS3. Til nå har jeg kun brukt vanlig stereo headset uten mic. Men har fått med en del venner til å spille noen av spillene, så da er det greit å kunne prate med dem. Noen som kan anbefalle ett stereo headset med mic. Gjerne BT, men 2,5-3meter kan til nøds brukes. Jeg har søkt litt her og der etter ett headset til denne bruken, men ikke funnet noe spennende. Håper at noen av dere vet om noe bra. -Thelle- Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...mp;search=S%F8k Her kan du velge å vrake! Har selv jabra bt135 å er kjempe fornøyd samme headsetet som følger med i warhawk! Endret 12. februar 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...amp;categorynu= har det og elsker det.. har hatt veldig dårlig erfaring med tre forskjellige BT headset.. verst var madcatz, uffa meg. dettee passer bra, ledningen er lang og er veldig billig utrolig fornøyd Endret 12. februar 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Sonorix OBH-0110 Noen som har hørt om disse? Evt prøvd dem? Jeg kan få dem billig hos en kompis, og han mener at BT er BT og at det derfor skal fungere sammen med PS3. Så det jeg da igrunn lurer på om noen av dere har prøvd dette BT headsettet sammen med PS3. -Thelle- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 ja hvis du ikke vil ha ledning, så virker det drit bra, litt dyrt men hvis du får den billig så ser det bra ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 bluetooth er ikke bluetooth a2dp er a2dp, avrcp er avrcp. forskjellige bluetooth profiler, så du må sjekke at ps3 støtter de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå