knut1603 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg leter etter rillede gulvplater i metall. Jeg har sjekket mange firmaer på nettet, men jeg vet ikke helt hva jeg skal søke etter... Jeg har lagt ved et bilde av platene jeg mener... Trenger sånne eller noe liknende. Hvis noen vet hva det heter, hvor man får tak i det, og hvor mye det koster er det supert! =D Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Diamantplater, er det det det heter? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg leter etter rillede gulvplater i metall. Jeg har sjekket mange firmaer på nettet, men jeg vet ikke helt hva jeg skal søke etter... Jeg har lagt ved et bilde av platene jeg mener... Trenger sånne eller noe liknende. Hvis noen vet hva det heter, hvor man får tak i det, og hvor mye det koster er det supert! =D Det som er avbildet er en såkalt dørkplate med five-bar mønster. Disse finnes i både stål og aluminium. Ta kontakt med f.eks. et av Norsk Stål sine salgskontorer for bestilling. Det finnes en drøss med forskjellige varianter, men grovt sett kan man si at prisen ligger på ca 20kr/kg for stål, og ca. 50kr/kg for aluminium. Kvadratmeterprisen for en gitt tykkelse blir imidlertid omtrent den samme, siden aluminiumsplata veier mye mindre pr m2.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå