DarkZhade Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 har q6600.. uansett hvor mange program jeg setter på å sette til å "torture" så blir det ikke brukt mer enn kanskje 50% av cpu Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Last ned Prime95 og sett dette til å kjøre, det vil da kjøre alle kjernene i CPU 100%. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 har testet dette.. langt ifra 100% Lenke til kommentar
FWD Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har også q6600, og hvis jeg kjører prime 95 med blend testen (Blend(tests some of everything, lots of RAM tested)) så kjører cpuen på 100% med en gang. For å finne denne testen velger du options og så torture test... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hva med Orthos eller OCCT. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Ja nå er det ikke så mye software som utnytter quad. Har mye jeg,men da er det snakk om 3d-software som 3dmax-vray maxwell. Disse utnytter quad fullt ut. Last ned prime 25.5,som linket over(25.5 belaster alle kjerner) Velg small ftt`s,ha på round off cheking. Dette er den tøfeste testen for cpu. Blend belaster mest minne og ikke så mye cpu. OCCT belaster ikke så mye som small ftt`s Men til spill og vanlig bruk kan det holde at den passerer der. Orthos er uakatuel etter som prime nå finner alle kjerner. Endret 11. februar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 takk. trodde jeg hadde siste versjon av prime, men det hadde jeg visst ikke. vet ikke om den belaster 100% enda, men med en gang jeg prøvde så gikk pcne rett av. så noe må ha funka. hah =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå