kevinedomm Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja, som topic sier, er det et tastatur/program som lar meg holde nede mer enn 3 taster samtidig? Sykt irriterende i bilspill der jeg har gir,gass,ratt, og NOS å ta meg av at jeg ikke får trykt ned mer enn 2 taster samtidig.. Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Tror ikke det finnes noe program som lar deg gjøre det, men det finnes et par keyboard med anti-ghosting som de kaller det. Razer Tarantula: Lar deg holde inne 10 knapper samtidig. Steelseries 7G: Lar deg holde inn alle knappene på tastaturet inne samtidig. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 æsj, likte ikke prisene Er det ikke andre slike tastaturer som er rimeligere? Har G15 anti-ghosting ? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 æsj, likte ikke prisene Er det ikke andre slike tastaturer som er rimeligere? Har G15 anti-ghosting ? Logitech G11 har det, koster vel rundt 400-500nok Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Ser det, men når jeg først kjøper det så kjøper jeg G15 da, den nye med den orange fargen på tastene, går ut ifra at den også har anti ghosting? Men er det noen andre med Norsk layout som har det da? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Saitek II takler det. Dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå