DJ-Stigma Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei, Jeg holder på med å lage en hjemmesiden nå, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å lage en Header som det er bilde av meg selv i det smile.gif Legg meg til på msn: [email protected] Jeg trenger virkelig hjelpen deres folkens =), prøver å lage selv, men får det aldri til =( Hvorfor jeg gir bort MSN? ja, fordi det er privat, og da snakker vi om bilder. Mvh Stigma EDIT: Forrige post, var helt unødvendig. Så fortsetter på denne Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Privat bilde, men du skal ha det på hjemmesiden din? Var jeg deg ville jeg forsøkt med på å lære enkle basisfunksjoner i et bildebehandlingsprogram. Hvilken program har du forsøkt deg på? Lenke til kommentar
AktivX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei, Jeg holder på med å lage en hjemmesiden nå, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å lage en Header som det er bilde av meg selv i det smile.gif Legg meg til på msn: [email protected] Jeg trenger virkelig hjelpen deres folkens =), prøver å lage selv, men får det aldri til =( Hvorfor jeg gir bort MSN? ja, fordi det er privat, og da snakker vi om bilder. Mvh Stigma EDIT: Forrige post, var helt unødvendig. Så fortsetter på denne Jeg lager logoer, så ta gjerne kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå