monkey island Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvilke muligheter har jeg? Etter jul har jeg bestemt meg for å gjøre noen endringer i hverdagen min. Med store hodesmerter er jeg nødt til å finne meg en litt mindre stressende jobb i stedet for studiene jeg egentlig går på. (håper det går over og jeg kan kommer tilbake i løpet av ett år). Kunne tenke meg å jobbe ca. tjue timer utendørs i uka. Eventuelt litt blanding. Kanskje jobbe noen timer innendørs på kveldstid osv. Fint om noen kan komme litt tips på hvordan jeg greiper ann det problemet her. Hvor jeg kan finne informasjon osv, hvilke jobber som er aktuelle osv. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Du sier ingenting om hvor fysisk det kan være, men annleggsgartner, og div jobber for kommunen går ihvertfall under det du sier. Med utendørs ihvertfall Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg jober selv som anleggsgartner, og vil tro det passer fint. Du får nok ikke jobbe noen timer innendørs, da. Bestemmer du deg for å søke så gå for at privat firma, og ikke kommunen. Hvertfall ikke i Bergen, da blir du gående å plukke boss i sentrum. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Det var egentlig ett veldig bra tips. Hadde egentlig ikke tenkt på den muligheten. Skal se om jeg finner noen firmaer i trondheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå