kim-roger Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) som sakt bruker den over 10 min til å starte.. den hengte seg slik at jeg måtte restarte, så jeg restartet så ble den sån problemene starter rett etter jeg har logget inn på konton min, da virker det som den henger seg.. det gjør den ikke, den reagerer tvert på CTRL+ALT+Del så vist jeg bruker "kjør" til å starte et program og jeg trukker på "ok" så starter det uten noe tull, altså det starter som vanlig.. det virker som det er Explorer.exe som bruker lang tid, men den starter den å... når det omsider alt er ferdig lastet ("ferdi startet opp") så fungerer den som vanlig.. vell, jeg prøvde å forklare, vet ikke om det gikk så bra men... takk til ALLE som prøver å hjelpe... Endret 11. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Har du sjekket for malware (spyware etc.)? Hvis ikke, kan det kanskje være en ide: Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Den kan fortelle om det ligger noe på PC-en som bør vekk. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 takk for hjelpa, fikset nå Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 -Og, hvordan fikset du det? Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) -Og, hvordan fikset du det? fikk hjelp på et anna forum.. han svarte en stund før deg, så jeg fulgte oppsrkifta hannes.. Her lukter det lang tid's hard bruk uten oppryddning. Liten miniguide: 1. Kjør CCleaner/ 2. Kjør Spybot 3. Kjør RegCleaner (fjern alt unødvendig på oppstartslista samt en register-rens) 4. Kjør Hijackthis og post loggen her. Tror dette gjør susen ;D Endret 11. februar 2008 av kim-roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå