Hr Kotelett Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Når noen dør, kommer det alltid en prest for å trøste. Ikke en psykolog. Når dassen din er tett kommer det alltid en rørlegger. Ikke en ingeniør. Seriøst. Grei sammenligning Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 hehe litt sånn småteit, men kjente likevel noen sammentrekninger i lattermuskelen ja Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Når noen dør, kommer det alltid en prest for å trøste. Ikke en psykolog. Når dassen din er tett kommer det alltid en rørlegger. Ikke en ingeniør. Seriøst. Grei sammenligning Forklare? Jeg skjønte ikke den. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Forklare? Jeg skjønte ikke den. Det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Et av de bedre gullkornene jeg har sett her på berget ja. Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Forklare? Jeg skjønte ikke den. Det enkle er ofte det beste! å. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå