Gå til innhold

undervanshus til panasonic videokamera

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er på jakt etter et kamerahus til et panasonic dv videokamera. Jeg har googlet det i flere timer (syntes jeg) men disse var ekstremt dyre!! 900 kroner. Finnes det ikke noe litt rimligere??? De trenger bare og være vannet til 3 meter eller noe. Har tenkt og bruke de til og filme i a-jollen jeg kjøpte ifjord. Er det noen som erfarening eller vaet om noen steder der det er noen litt rimlige undervanshus??

Endret av sneja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

900 kr? Det er jo helt absurd billig for et undervannshus!!!

Jeg hadde ingen som helst vill aning om at fantes noen undervannshus som var i nærheten like billig før i dag. Jeg kan ikke forstå at du synes det er dyrt, og ekstremt dyrt må være den største overdrivelsen jeg har lest på en god stund (sett bort fra på naziforumet dagbladet.no).

Løp og kjøp før det er utsolgt, for dette kan neppe være fullpris.

Ps: Et videokamera er ikke et filmbasert kamera, siden du ikke kan bruke film i det. Dette er m.a.o. feil underkategori. Se litt lenger ned på siden på akam-forumet, så finner du rett kategori.

Lykke til med filmingen i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Enig med PMnormal. Slike undervannshus til videokamera koster gjerne mange tusen kroner.

900 er faktisk vannvittig (hehe) billig. Tenk på hvor mye jobb det må være å lage et undervannshus. Det skal være TETT, og en eneste bitteliten feil gjør at hele huset er defekt. Kommer det inn én dråpe vann, så kan det være nok til å ødelegge kameraet. Derfor er slike undervannshus laget med ekstrem presisjon, sterke materialer og tette pakninger. Og husk også at alle knapper skal være tilgjengelige, uten at det lekker rundt de. Så ja, 900 må være dumpingpris eller noe sånt.

Jeg flytter denne til riktig kategori.

Lenke til kommentar

De han mener for 900kr er sikkert de Dykker posene du kan ha til Kamera, men det er ikke så veldig trygge siden det er poser :S.

Men Undervannshuset jeg kjøpte for noen år siden kosta meg 5000kr og det var "billig" for noen år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...