Gå til innhold

Verdi pc - amd64 3500+, GF 7800gt, 2g ram

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har bestillt meg ny pc, og lurer på om det er noe vits å selge den gamle.

oppsettet er:

Amd Athlon 64 3500+ (venice)

Gigabyte GA-K8NF-9

Point of view Geforce 7800 gt

OCZ PC3200 512*4

SoundBlaster Audigy 4

Raidmax Scorpio Sort Miditower m/vindu

Silver Power Strømforsyning ATX-400W

Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM Barracuda

NEC DVD-brenner ND-3540

Maskinen var et dinside tilbud fra Netshop i oktober 2005, kosta vel drøyt 10 lapper den gangen. Jeg har slengt inn mer ram og lydkort i etterkant.

Maskinen fungerer helt greit, og jeg har spillt COD4 på den uten problemer (dog med litt nedjusterte innstillinger) Spiller BF2 på fulle innstillinger.

Er det noen vits å ta seg bryet med å prøve å selge denne pc-en?

Jeg har sett et par 7800gt avertert til 5-600kr. Er det best å bare selge skjermkortet og la el-insamlinga bak expert få resten?

Alle svar mottas med takk :)

Endret av Jimmith
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jasså? Så ålreit. Jeg har en LG-204 WT-SF (koster vel en 1800 ny nå) som jeg hadde tenkt å selge unna også, hadde planer om å få en tusenlapp eller noe for den.

Så det burde være mulig å få 2500-3000kr for de hvis jeg selger de sammen? Mer enn jeg trodde :)

Lenke til kommentar
Så det burde være mulig å få 2500-3000kr for de hvis jeg selger de sammen? Mer enn jeg trodde :)

2500 til noen du kjenner, liker eller evt bare vil være snill med. Da med skjerm, kabinett og alt som skal til for å få en fungerende pc.

3000 på qxl.no eller finn.no burde være mulig for den, med de samme delene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...