Krisss Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvilke høyttalere anbefales til Harman/Kardon HK3740 Harman/Kardon HD750 Helst gulvhøyttalere som gir god allroundlyd (alt fra klassisk til pop). Pris: IKKE for høy (maks 5-6000....) Kristian Lenke til kommentar
tommis Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kikk på høytaler'ne til B&W på hi-fi klubbens hjemmesider. Der får du gjennomførte kvalitets høytalere til en ikke så altfor dyr penge. Ta en titt på f.eks. dette paret: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...product=bwdm309 De er i tillegg lettdrevne. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har disse, er helt supre!!! Lekker lønn utførelse, herlig lyd bruker en Marantz forsterker. Dette river altså Disse bør du høre!!! Anbefales på det sterkeste! http://www.hi-fi-center.no/linkman.cfm/363...34_1_2e6e2.html Lenke til kommentar
tommis Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ehh... Han skrev vel strengt tatt max pris på 5-6000.... : Lenke til kommentar
Krisss Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg gjorde nok det ja.... Skummelt det her..... jeg vil ikke ha info om dyre høyttalere... har ikke råd til det!!! :-) Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Gå for Patos basic 400 eller 500. gå og hør dem vis du har muligheten Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har hørt rykter om at AudioPro spiller fletta av B&W til samme pris. Dette av fornøyd eier som har hatt (likepriset) B&W tidligere. Men, du BØR dra å høre de aktuelle høytalerne selv, for å finne ut hvem du liker best (lyd er veldig individuelt). Du bør også KREVE bytterett (tilfelle de ikke skulle spille så pent hjemme..) AVHifi selger AudioPro Black Diamond til 6k. Hvis du er ute etter å spare penger, samt dårlig finish ikke gjør deg noe, kan du kjøpe B-vare av Black Diamond på www.fyndborsen.se, til en hyggelig pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå