HulkHaugen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Holder på å lere meg litt 3D, og tnekte jeg skulle lage en kopi av note-modellene i Guitar Hero 3. Her er et klart screenshot fra spillet Her er modellen jeg har så langt Den fra spillet ser mye "smoothere" ut i kantene og overgangene. noen som har noen praktiske tips? Endret 11. februar 2008 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Du må smoothe de, "Meshsmooth" du finner det under modifiers... Endret 11. februar 2008 av Revolution Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg regner med at knappene fra spillet er prerendret, så polycount er neppe et issue. Prøv å subdivide eller hive på en meshsmooth modifier, men du må nok kjøre chamfer edges på noen av edgene om du vil at den skal smoothe bra. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du må også ha mange flere "sides" på sylinderne/de runde tingene. Dette stiller du i modify, eller når du lager dem. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er vel derfor han smoother? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Før du smoother anbefaler jeg deg å putte 'faces' inn i 'smoothing groups'. Alle flater du ønsker at skal smøres sammen putter du i samme gruppe, mens skillet mellom gruppene vil ikke smøres. Dermed kan man gjøre objekter runde og fine, uten at de mister enkelte skarpe kanter. Her er en kjekk tutorial om smoothing groups: http://www.fgiservices.com/Smoothing/Smoothing_home.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå