Gå til innhold

Dårlige erfaringer med UPS?


Anbefalte innlegg

Beklager å dra opp denne tråden.

Kjøpte en klokke for ca en måned siden på amazon. Ble levert gjennom ups, men fikk lapp 3 ganger om at de hadde vært på døren men ingen hjemme (satt med åpen dør fra 08-14 bare for å finne lapp i postkassen fra klokken 10.30)

Måtte styre mye for å få de til å levere igjen.

 

Men hadde helt glemt dette da eg bestilte noe nytt fra amazon. Gidder ikke gå gjennom det samme en gang til, noen som har noen tips? Ringe de og be de levere på post-i-butikk eller noe?

Bor sentralt i bergen så det burde ikke være noe problem.

 

Så vidt jeg husker kan du be om at det leveres på jobben e.l., eventuelt hente den selv. De kan ikke be han/hun som kjører ringe, for de vet ikke hvem det er :p Jeg liker DHL SÅ mye bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Tull å ikke få advare mot svindlere... Jeg støtte borti en kar, ble advart her på forumet bare et par timer før betalingen ble gjennomført, og var hårnær å miste 6.000!

 

Jeg har både navnet og adressen til han, samt navnet til samboeren, en dag får jeg bruk for det...

 

Vær skeptiske til private selgere fra Toten!

Lenke til kommentar
Tull å ikke få advare mot svindlere...

 

Som sagt tidligere kan vi ikke tillate at ubeviste påstander om at navngitte mennesker som ikke er dømt for noe er kriminelle fremsettes her på forumet, spesielt ikke når vi faktisk kan stilles juridisk ansvarlige for ALT som sies her.

Lenke til kommentar

Du, ang dette med Toska saken, hvor mange ganger ble han ikke "idømt" ting her på forumet før noe ble fastsatt i retten?

 

Man må da få lov til å si: "Jeg skulle handle med *** ****, og han lovte å sende pakken da pengen var på konto. en bruker sendte meg melding, der han sa at vis kjøperen heter *** **** så må du ikke sende over noen penger. Jeg skulle kjøpe noe av han, men han sendte aldri pakken, og bel plutselig meget vanskelig å kontakte.

 

du tar dette til deg, konfronterer selgeren. selgeren sier at om du sier navnet på han som advarte deg, så skulle han send epost-oppkrav. jeg sier navnet (falsk) han sier, aha, daså. legger på, sender aldri noe i oppkrav, og avbryter samtalen når du prøver å ringe.

 

Dette skjedde meg med, og jeg hadde allerede overført penger da en snill sjel på forumet advarte meg. + at noen tipser meg (en tredjepart som aldri har støtt på han, men har tydeligvis mulighet til å sjekke opp rulleblad/e.l.) om at denne karen ikke bør stoles på.

 

jeg rakk og stoppe overføringen, da posten er treg på dette, og er i dag glad, og har enda mine 6k.

 

Så hvorfor i svarte burde jeg ikke få nevne hva selgeren het, da han TYDELIGVIS opererer med samme navn.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Fordi vi kan bli stilt juridisk ansvarlig for (uberettigede) påstander, og fordi vi ikke ønsker slike innlegg på forumet. Nå har du fått klar beskjed fra to moderatorer, og må forholde deg til det. Om du ikke kan respektere det, vil det få konsekvenser. Hva du gjør på andre fora er ikke interessant for oss, men dette er altså vårt forum - og her er det vi som setter kjørereglene.

 

-moderator EC-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan går det i saken? hva skjer? er jo utrolig at noe sånt skjer uten at UPS tar ansvar.

 

Og skjønner at folk vil advare mot svindel, men når reglene er som dem er så må vi no bare følge dem, men og utestenge noen i 3 dager pga at man er sur og ikke følger moderators oppfordring kan jo virke litt drøyt før noen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...