vinzenT Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei Jeg holder på å fikse en HP Pavilion dv6240eu. Jeg avinstallerte vista, og innstallerte XP. Problemet nå er at jeg ikke finner noen drivere. Jeg mangler lyddriveren og nettverksdriveren. Har klart å finne skjermkort-driveren. Noen som kan hjelpe meg her? Setter stor pris på svar -vinzenT Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 PM meg med msn eller mail så kan jeg sende dem, har gjort det samme på en dv9790 men er ganske sikker på at du kan bruke de samme driverne jeg fant. Lenke til kommentar
telio2 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 PM meg med msn eller mail så kan jeg sende dem, har gjort det samme på en dv9790 men er ganske sikker på at du kan bruke de samme driverne jeg fant. Hei æ har lagt inn xp på min hp dv 6240eu men plages med drivere til modem å lyd,Håpte du hadde dette så du kan hjelpe mæ så der blir lyd i gjene PM meg med msn eller mail så kan jeg sende dem, har gjort det samme på en dv9790 men er ganske sikker på at du kan bruke de samme driverne jeg fant. Hei æ har lagt inn xp på min hp dv 6240eu men plages med drivere til modem å lyd,Håpte du hadde dette så du kan hjelpe mæ så der blir lyd i gjene Kunne du sendt di til mæ på mail hadde dette vært mega supert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei, eg vil minne om at det ikkje er tillatt med dialekt på dette forumet, for at flest mogeleg skal kunne lese og ha glede av forumet ber med alle skrive bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Last ned Driver Genius, så slipper du å plages med drivere igjen. Den finner absolutt 100% av driverne du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå