Gå til innhold

Erfaring med Macbook (Air)

Marthak

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på trappene til å kjøpe meg ny bærbar, og hadde egentlig sett meg ut Dell XPS 1330, da vekt er viktig for meg (som student drar jeg mye rundt på PC-en).

Så kom Macbook Air...

Er det noen her som allerede har skaffet seg en, og har kommentarer å komme med? Har Fujitsu Siemens S6120 nå, så lite erfaring med Mac.

Hvordan tåler Macbook generelt å bo i en ryggsekk? Funksjonalitet med tanke på regneark etc?

(dette er vel som å banne i kirka) men hvordan funker det med Microsoft Office? Andre erfaringer?

Skal til USA om et par uker, og med gunstig dollarkurs er det jo muligheter for å spare penger.

Takk!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Hei,

Jeg er på trappene til å kjøpe meg ny bærbar, og hadde egentlig sett meg ut Dell XPS 1330, da vekt er viktig for meg (som student drar jeg mye rundt på PC-en).

Så kom Macbook Air...

Er det noen her som allerede har skaffet seg en, og har kommentarer å komme med? Har Fujitsu Siemens S6120 nå, så lite erfaring med Mac.

Hvordan tåler Macbook generelt å bo i en ryggsekk? Funksjonalitet med tanke på regneark etc?

(dette er vel som å banne i kirka) men hvordan funker det med Microsoft Office? Andre erfaringer?

Skal til USA om et par uker, og med gunstig dollarkurs er det jo muligheter for å spare penger.

Takk!

Er akkurat i samme situasjonen selv nå. Du har antankeligvis vært i statene nå, fikk du kjøpt maskinen eller ? Fornøyd ? Jeg lurte på å kjøpe SSD utgaven, men er ikke helt sikker på om det har noe for seg ? Noen som har noen erfaringer med det ?

bumper denne tråden her istedet for å lage en ny en jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...