Douglas Quaid Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Dersom ein kjøper fullversjonen av Windows Vista, er det mogleg å få kjøpt rimelegare tilleggslisensar slik at ein slepp å kjøpe ein heilt ny versjon? Veit dette var snakk om før Vista kom, men har ikkje høyrt noko meir om det. PS. Eg veit om OEM. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei, det var et tilbud som gikk ut i mars april i fjor. Jeg brukte det, og det var slik at om du kjøpte Ultimate så kunne du kjøpe to Home Premium lisenser til en bilig penge. Her er linken, men den sender deg bare videre: http://www.microsoft.com/windows/products/...lydiscount.mspx Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei, det var et tilbud som gikk ut i mars april i fjor. Jeg brukte det, og det var slik at om du kjøpte Ultimate så kunne du kjøpe to Home Premium lisenser til en bilig penge. Her er linken, men den sender deg bare videre: http://www.microsoft.com/windows/products/...lydiscount.mspx myhken2: både du og jeg var ivrige å kjøpe lisenser denne tiden. Like før 18/1/08 fikk jeg bla: "Thank You for your participation in the Windows Vista Ultimate Offer" fra MS. Jeg kunne velge da mellom , enten en datamaskin med Gate's signature via "trekning" mellom mange andre, Ultimate Key som vil fungere for 32 og 64 (kun kvalifisering var da nødvendig---dvs. aktivert Vista etter 2006) og for noe annet skriver materiell greie. Jeg valgte "Ultimate Key" (siden jeg har aldri vunnet noe som helst, med tanke på den bærbar maskin) og etter 7 dager fikk jeg gratis Key for en Ultimate. Fikk du noe slik? eller noe av de andre som kjøpte vista via "america"? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fikk ikke noe slikt nei...hmmm, føler meg snytt. Nei da. Men det var jo kult for deg. Kan jo være at jeg har fått en mail som jeg ikke har lest nøye da... Men du har helt rett i at jeg også kjøpte et par lisenser derfra, ble vel fire til slutt. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Fikk ikke noe slikt nei...hmmm, føler meg snytt. Nei da. Men det var jo kult for deg.Kan jo være at jeg har fått en mail som jeg ikke har lest nøye da... Men du har helt rett i at jeg også kjøpte et par lisenser derfra, ble vel fire til slutt. ...ja det ble fire for meg og + 1 gratis nå da.. Ja det er mulig at du har ikke lest nøye. Jeg ble veldig overasket i hvertfall. (siden jeg viste hvordan jeg kjøpte dem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå