Gå til innhold

På utkikk etter et Visakort med bilde - bank noen kan anbefale?


B4stian

Anbefalte innlegg

Har i dag et kort i Postbanken, men må snart over på vanlig postbankkort (visa) og da koster det penger.

Når jeg først skal over på noe slikt vil jeg sjekke litt hva andre har å by på. Til vanlig bruker jeg Skandiabanken og er fornøyd med det. Dette skal bare være en ekstrakonto i en annen bank med et bankkort (må være visa) og ha bilde på.

 

Noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nordea er billig hvis du bare skal ha ekstrakonto og er under 26. Ingen års/månedsgebyr. Gratis betaling i butikk i Norge + Utland.

Gratis uttak i Nordeas minibanker og utenlandske minibanker.

 

Alternativt Gjensidige bank. De har 250 kroner i årsavgift for visakortet og så godt som ingen andre gebyrer.

Lenke til kommentar

Hvis du studerer kan du få Leve Student i Postbanken, det koster ingenting i året, og er gratis å bruke , ta med studiebevis/skolekort el

 

Evt så får du jo visa med bilde i skandiabanken også, men jeg forsto det slik at du ville ha en annen bankforbindelse i tillegg til Skandiabanken, da er som nevt ovenfor Storebrand også et bra alternativ, de fleste banker tar årsgebyr for et bankkort, feks tar skandiabanken 250 kr året, all bruk er derimot gratis.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...